Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Castro umutsuz

Küba'nın emekli başkanı Castro'nun Obamadan umudu yokmuş. Valla ne yalan söyliyim benim de yok. Adam müslüman. Görün bakın ilk kazığı bize atar. Bir Amerikan atasözü derki: Zenciyi başkan yapmışlar, önce kendi babasını astırmış. ( Ben uydurdum ) Adamın kod adıda "Dönek" miş. Amerikalılar pişman ama elden ne gelirki?
Gecenin karanlığında seçim yaparsanız, sandıktan siyah çıkar.

Amerika dan başladık, devam edelim. İki önceki Başkan Clınton'ın aldatılan eşi Hılary Clınton, dış işleri bakanı olacakmış. Obama sağdan sola okumaya başlayınca şaşırdı herhalde. Bizim bildiğimiz, kadınlar hep içişleri bakanıdırlar. Şimdi nereden çıktı dışişleri. Kadının gözü dışarda galiba. Ee nede olsa Clınton'ın eşi. Oval ofis. Yuvarlak masa derken bir şeyler kapmıştır. Sıkıldı hatun. Atacak kendini dışarılara.

Gelelim bize. Bizdeki haberler bize benziyor. İzmir belediye meclisinde CHP' lilerle AKP' liler yol isimleri tartışmasına girişmişler. Aslında yolsuzlukları tartışmaları gerekiyor. Meclis CHP oyları ile üç caddeye, Erdal İnönü, Bülent Ecevit ve Ahmet Piriştina nın adlarını vermeyi kararlaştırmış. AKP li meclis üyeleri itiraz etmişler. Neden hep CHP li isimler. Başkalarıda var. Alparslan Türkeş, Adnan Menderes. Turgut Özal. Süleyman Demirel. İyi de sayın muhalefet, bu saydıklarınızın sizinle ilgisi ne? Yokmu AKP' den önereceğiniz isim. R.T. Erdoğan. Abdullah Gül. M.Dengir. Zahit Akman. Şaban Dişli. Bunlarda sizin büyükleriniz. Yolla ilgili olunca en çok bunlar yakışırdı oysa.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..