Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Çatısız dörtduvar

Çatısız dörtduvar
 

çatısız dörtduvar hayatlar


Yanıbaşımda kahkahalar,

Karşımda gülen suratlar
Huzurun uğultusu rüzgara karışmış
İçimde kelebeklerden bir tanesi toslarken duvara
Yitirirken ömrünü..
Tam diyorum"bi poz çek" şu yandığımın teknolojisiyle
...
İçimdeki kelebek, etkisini fırtına edip
Yerken ömrümü
Soruyorum;
Bu fotoğraf karesinde neremdesin
Nerdesin!
Soluğumu neden kesersin 
Cemreymiş, imbatmış, Kordon'muş,
Dostlarla sefaymış..
..
Bir kıymık gibi yastığımın kenarında 
gözüme batmayı bekleyen sevdiceğim!
Şu masaya madara etmeden beni
Bekle
Gece söndür yaşlarımı
Bekle..
 
 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..