Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Çatlasın Eller

Ne akıl kaldı serde ne de derman bedende
Gönlüm gönlüne aktı nereden bilsin eller
Aklından çıkar beni benden ferman desen de 

Güzelim vazgeçemem ne derse desin eller
Ellere inat beni sev de çatlasın eller 

Göz görmüş gönül sevmiş bize kim ne karışır?
Alem kınasın varsın cümle alem alışır
Sevdam nefreti yener kurtla kuzu barışır 

Güzelim sen benimsin fikrinden silsin eller
Ellere inat beni sev de çatlasın eller 

Âlem umrumda değil bana sen gel ne olur
Yüreğini koyunca sana engel kim olur?
Benim olursun belki aşk bu, belli mi olur? 

Güzelim naz etme seviver, delirsin eller
Ellere inat beni sev de çatlasın eller 

2004 

(*) Şarkı Sözü 

 
Toplam blog
: 38
: 831
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

Hayatı gören, duyan, hisseden, koklayan, tadan, algılamaya, yorumlamaya, kendini geliştirmeye ve ..