Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Cavidan

Cavidan
 

Yiten dost


Dostlarımı az seçip çok severdim,

Çok sevince yitirsem de severdim,

Ah Cavidan; erken gittin bu dünyadan,

Hiç olmadık bir sebepten, ilişiverdin toprağa,


Kulaklarımda incecik sesin,

Gittiğin günü öğrenince, rüyalarıma girdin defalarca,

Anılarımız her yana , her yöne, her yere dağıldı,

Ve herbirinde sen oradaydın,

Çanakkale'de kocaman adımlarınla, elinde sigaranla,

Annenin kayısı tatlısı,

Kocaman gözlerinde, esmer teninde,

Bende kalan kartpostallarındaki şiirlerinde,

Arkadaşım; ne kadar çok iz bırakmışsın,

Mesela soluk soluğa koşarak yatiştiğimiz, mezuniyet gecemiz,

Biz birbirimizi anlardık,

Ne kadar zaman geçsede,

Depremde yiten binlerce can gibi,

Aniden, yitiverdin,

Tek tesellim ise,

Anneciğinin kollarında kalmandı.

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..