Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

ibrahim Enes YESILAGAC

http://blog.milliyet.com.tr/iey

19 Temmuz '13

 
Kategori
Yemek - Mutfak
Okunma Sayısı
92
 

Çay Bizim için nerede ?

Çay Bizim için nerede ?
 

Bilmediğimiz Değerimiz Çay?

Düşünüyorsunuz değil mi hepi topu çay işte diye. Tabi bizim sanatçılarımız da ölünceye kadar hepi topu insan sonra değerlidir ya :) ne adamlarsınız var yaa :D Elin gevuru neler söylüyor çay hakkında cahil halkım :)...

Hemen Link giriyorum : http://www.youtube.com/watch?v=R22frKqntxs

Alın alın da utanın şu küçümsediğimiz çayın ne olduğunu görün :) Türk çayı o boru mu? Değerlerinizi bilin. Tabi bizim zeki tüccarlarımıza da bi kaç lafım olacak. Neyse küçümsediğimiz çay nedir bizim hayatımızda 10 dakikalık molamız, sabah kahvaltımız, akşam muahabbetimiz, dostumuzla iki kelamımız, sigaramınız en yakın dostu değil mi bir bardak içip içini ısıtan yüzünü güldüren sana enerji veren yegane güçtür o çay.

Hele ki o sigara kullanıcı kardeşlerimi sevgiyle anıyorum onlar değer bilmiyorlar ya çıldırmıyor değilim hani. Ne zaman alsak sigarayı hemen bi çay aramıyor musunuz yüzde 90 arıyorsunuz ararsınız tabi tamamlayıcı etken onlar ama sen değer bilmiyorsun değil mi ki sen unut güzel kardeşim çay işte de geç.

Gelelim Tüccarlarımıza :D bi kaç yerde denk geldim Mado'da bilmem işte Leman Kültür'de falan Rizeli Trabzonlu hemşerim geliyor bir çay içiyor hesabı görünce içtiği çayın geldiği yere kadar küfür ediyor haklı adam kendisi üretiyor sonra bir bardağına 2 bucuk lira veriyor gitsen sorsan memleketinde 50 kuruşa 5 bardak verirler ...

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 7
Toplam yorum
: 1
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 400
Kayıt tarihi
: 28.10.12
 
 

Fatih Üniversitesi Psikoloji Bölümü Öğrencisi, https://twitter.com/EnesYesilagac , http://www.fac..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster