Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Çay içmeye bekliyorum

Çay içmeye bekliyorum
 

Sen, aşkı o kadar basit mi sandın.

Ben, noktayı koydum dedin, uzaklaştın.

Onca yaşanmışlığı nasıl unuttun..

Hiç yaşanmamış farz edip, yok saydın.

Hatırlasana!

Ola ki bir gün aşkımız biterse;

Bir ömür boyu, senle, dost kalmak isterim diyen,

Sen değil miydin.

Hani;

“Eski dost düşman olmaz”dı.

Hani;

Yaşananlar unutulmazdı.

Hayır, bu asla sen olamazsın.

Ben hala, seni ilk günkü gibi seviyor, özlüyorum..

Senin deyiminle;

”Tavşan kanı çay” hazır..

Hiç durma..

Simit al gelirken.

Seni çok özledim.

Çay içmeye bekliyorum..


Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..