Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çay keyfi :)

Çay keyfi :)
 

Hava açık.

Pırıl pırıl dışarısı.

Karşıda gördüğüm yerlerin ismini bilmiyorum, Mavişehir'in arkasındaki tepelere kadar görünüyor.

Taa ilerdeki dağlar bile görüş alanımda.

Körfezde yelkenliler var.

Tam yelken havası :)

Çay havası :)

Demledim.

Pazar günü evde olmak, işleri bitirip camın önünde çay içmek güzel.

Camdan bir kar yağışını seyretmeyi seviyorum, bahar yağmurunu seyretmeyi seviyorum, bir de denizi.

Buralarda kar zor biraz, yağmur ve deniz var sadece :)

Çay demini alsın...

Kokusu sarsın evi...

Dumanı tütsün bardakta...

Keyif versin bana.

Neskafe, kahve aramam pek.

Çay sevenlerdenim.

Hem de en hasından :)

Heryerde çay içemem :)

Herkesin demlediğini beğenmem.

Misafirlikte ya da ikramda sesim çıkmaz ama ikinci sefer almam :)

Çay işi biraz ''ince'' iş :)

Sırf çayını beğenmedim diye ayağımı kestiğim yerler var :)

Çayı güzel diye İzmir'in bir ucundan diğerine gittiğim yerler var :)

Aradığım çayı bulana kadar market market gezmişliğim var :)

Evime sokmadığım çay markaları var :)

Demi güzel oluyor diye hala kullandığım aluminyum çaydanlığım var :)

Süsüne bakıp çaydanlık almam.

Porselen demlikte de sevmem :)

İnce belli bardakta, yanında fırından yeni çıkmış bir dilim börek, bir dilim kekle keyif yapmasını seviyorum.

Radyoda müziğim...

Elimde kitap veya dergim...

Yanımda çayım...

Yetiyor beni mutlu etmeye :)

Hava güzel...

Körfez güzel...

Yelkenliler güzel...

Çay güzel...

Hayat güzel :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..