Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Çay Simit Hesabı

Elimde kalemim hesaba daldım
Sokağa çıkamam asosyal oldum
Sözünü dinledim bir simit aldım
Çay simit hesabı tutmadı beyim

Aldığım maaşın yarısı kira
Fatura kabarık yetmiyor para
Kaleme deftere gelince sıra
Çay simit hesabı tutmadı beyim

Sende mi bilmedim bende mi hata
Elimi atamam kırmızı ete
İhtiyaç duyunca bir litre süte
Çay simit hesabı tutmadı beyim

Bir kitap istedi oğlumla kızım
Alamam deyince kızardı yüzüm
Canımız çekince birazcık üzüm
Çay simit hesabı tutmadı beyim

Evimden işime giderken yaya
Taşıyor gibiyim sırtımda kaya
Bir lira verince bir bardak suya
Çay simit hesabı tutmadı beyim

Tatili rüyamda görürüm bazen
Uyanınca kaplar gönlümü hüzün
Bir umut diyerek dinledim sözün
Çay simit hesabı tutmadı beyim

Sorarım anlamış olsaydın halden
Der miydin nasiplen baklava baldan
Son kalan üç kuruş gidince elden
Çay simit hesabı tutmadı beyim

Acaba kim kimin hakkını çaldı
Tutmayan hesaplar aklımı aldı
Tiyatro sinema hayalde kaldı
Çay simit hesabı tutmadı beyim

Erol Çelik 29.08.2019 Aliağa

 

 
Toplam blog
: 45
: 180
Kayıt tarihi
: 17.04.13
 
 

1961 Erciş doğumluyum. İlk öğrenimimi Erciş Emrah ilkokulunda tamamladım. Konya Ereğli İvriz Öğre..