Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Çayımı

Çayımı
 

şairinşiirleri kitaplarının yazarı Hasan TOSUN


Bir akşam üstü yürüdüm öylece
Sen geldin aklıma gülümsedim
Tüten sigaramın dumanını üfledim
Bu gece çayımı sen sizlige demledim

İçimi bir burukluk sardı
Bardak elimde öylece kaldı
Daldı gözlerim maziye daldı
Bu gece çayımı sensizlige demledim

İçimi çektim için için
Neden senden uzaktayım niçin
Sensizlik ızdırap benim için
Bu gece çayımı sensizlige demledim

Bakarken daldım gök yüzüne
Yine daldım hüzüne
Sabahı ettim gezine gezine
Bu gece çayımı sensizlige demledim


Hasan TOSUN

 
Toplam blog
: 21
: 606
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Merhabalar Ben Hasan TOSUN 1974 yılında, Aksaray ilinin Eskil ilçesinde doğdum. Şiirle ve Yazarlı..