Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Çayın tadı

Çayın tadı
 

İKİ ÇAY SÖYLEMİŞTİK ORDA BİRİ AÇIK KEŞKE YALNIZ BUNUN İÇİN SEVSEYDİM SENİ


Çayın kaç şekerli olsun diye soracak kadar yabancıydım aslında. Ama olsun bu da bir şey, yoldan geçen herhangi birine bu soruyu soramam ne de olsa. Yani birazdan birlikte çay içecek kadar yakınız demektir bu soru. Şekersiz demeseydin iyiydi. Sizin de içtiğiniz çay mı, çayın asıl tadı böyle alınır bende eskiden şeker atardım meğer çay içmiyormuşum şimdi anladım, inan bana böyle daha güzel bir kaç sefer atma alışırsın klişesini duymamak için ben de şekersiz içmek zorunda kaldım. Gene de güzeldi tadı, şekersiz oluşunda değildi elbette hikmeti zira çay olmasa da olurdu birlikte içtiğimiz ne olsa güzel olurdu kesin. O günden sonra içtiğimiz her şekersiz çay kadar güzeldi en az, sıcaktı tutuşan yüreğimiz kadar, yalandı ama samimi ve lezzetliydi inan. Ta ki seni hayran hayran uzaktan gizlice izlerken çayına şeker attığını görene kadar. Biliyorum her şey mükemmel olsun istedik ve biliyorum o soruyu ilk ben cevaplasam şekersiz derdim. Ama yıllar sonra bile bilmiyorum çayı kaç şekerli sevdiğini ve çayın kaç şekerli olsun diye soracak kadar yabancıydım hala sana. Hadi bir daha tanışalım ve sen de öğren iki şekerli içtiğimi eminim bu sefer hepsinden daha güzel olacak çayların tadı...
 
Toplam blog
: 5
: 223
Kayıt tarihi
: 15.11.14
 
 

Edebiyatçı-Şair ..