Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Cayır cayır...

Cayır cayır...
 

resim en son haber ınternet sitesinden alınmıştır...


Sevgili dostlarım,

İki gündür haberlerden yaşadığımız trajik olayları takip ediyoruz... Aslında maalesef iki gündür değil tabiki, ben sadece yaşadığımız olaylardan biri üzerinde durmak istiyorum... Yoksa gündemin bu kadar yoğun olduğu bir süreçte ülkemizin yaşadıklarını iki gün diye sınırlandırmam son derece aptalca olur...

Evet ilk gece iş yerindeydim... Gece dört sularında işten başımı kaldırıp gökyüzüne baktığım her an ateşi görüyordum... sadece ben değil tüm çalışan arkadaşlar...
Sabah oldu bu kez zaten korkunç olan yaz hava trafiği ikiye katlanmıştı... Yakıt ikmali için gelen yangın söndürme helikopterleri yüzünden... yapış yapış bir cehennem sıcaklığı ve isin bulaştığı gökyüzü eşlik ediyordu bize göndermiş olduğumuz her bir uçağın havalanmasını izlerken.. her yerdeki ortak konuşma konusuydu yaşadığımız büyük felaket ...

Bu gün hala yanıyordu sabah... ve hala helikopterler iniyordu alanımıza.. her bir helikopter cayır cayır yanan bir ağacın çığlığıyla iniyordu sanki..
Dayanamadık kaptanlarımızdan birine sorduk nasıl durum ? görebildiniz mi diye..
Bulut bulut duman her yer görmenin mümkünatı yok.....dedi.

Dün akşam haberlerde 8000 futbol sahası büyüklüğünde deniyordu.. Bu gün ise elim varıp açamadım televizyon kanallarını ...

Nefesinizi kesen sıcak hava da ne kadar kolay olmuştu yüz yıllık hayatların sona ermesi... ne kadar kolay olmuştu hektarlarca arazininin isin siyahına bulanması ... boz bulanık ve siyah....

"Türkiye çöl olmasın " TEMA vakfının bu sloganı gün boyunca aklımda asılı kaldı .. yorgunluktan ve terden sırıl sıklam olduğum her an ...yapış yapış hava ve sıcak rüzgarlı.... yangının kokusunu taşıdı durdu beynime...

İçim de bir acı var... Tarifi imkansız .. tamiri imkansız ömürlerin yetmiyeceğini biliyorum bu acının telafisine !!!! ve benim gibi düşünen binlerce insanın var olduğunu biliyorum ...

Yıllardır her yaz ağlıyoruz binlerce kişi ve her yaz yeni bir organımız söküp alınıyor bizden... Kolumuzu bacaklarımızı kesiyorlar ha babam dur durak bilmeden !!!
Hektarlar anlamını yitiriyor...

Peki bu kadar acıyı veren bu zulmün müsebbibleri nerde ???
ve ne yapmalı bu insanlara ?????

Bir arkadaşım " yere yatırıp bağlayacaksın ve erittiğin plastiği damla damla akıtacaksın üzerlerine " dedi... Bir başkası tek kuşunla infaz dedi...

Ne yapılacak bu yaratıklara ?

Bu nefissiz .. duygusuz ... asalaklara ?????? Bu dünü yarını düşünmeyecek kadar gözü dönmüş cani alçaklara ???

Binlerce insanın acısı ... ve binlerce yeşilin dalın ... masumun ....

Adalet nasıl tecelli ecek ???

Bıktık artık faili meçhul cinayetlerden !!!

Ben karşımda sorumluları görmek istiyorummm ..

ve yetkililere yalvarıyorum...

Lütfen acımızı dindirin artık...

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..