Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Cazip bir teklif!

Birkaç yıl önce bir arsa satın alarak üzerine bir ev yapmayı planlamıştım.
Hiç acelem de yoktu aslında.
İlk yıl su basmanı, ertesi yıl duvarları ve en sonrasında da çatısını kapatacaktım.
Sıra kapı, pencere ve sıva işlerine gelecekti ki, bu evin tamamen bitmesi demekti.
Ancak olaylar farklı gelişti, bir firmadan kullanılacak inşaat malzemelerinin tamamının temini teklif edildi bana!
Ödeme planı çok cazipti, karşı koyamadım.
Sıra bir usta bulmaya gelmişti.
Eh madem parasızdım, usta da kalender birisi olmalıydı! Öyle Mimar, Mühendis prosedürleriyle uğraşmamalıydım yani!
Emekli bir amca yetişti imdadıma!
Yavaş yavaş tıkırdarım dedi, sen yarından tezi yok malzemeyi yıktır buraya!

Koskoca arazinin ortasına kısacık borulu bir musluk takıldı önce!

Sonra on metrelik bir hortum alındı, geriye ustanın tabiriyle tıkırdamak kalmıştı!

Bir ay sonra ilk masayı kurmuştum, bahçesine kendi ellerimle yaptığım çardağa!

En çabuk yetişen ağaçları tercih etmiştim gölgelik için!

Güneşin gözleri kamaştıracağı yönlere bir iki söğüt çöpü sokuşturmuştum yani!

Bir kaçta sarmaşık pek tabii .

Ertesi yıl hafta sonlarımı renklendirecek bir eve sahip olmuştum nihayet!

Ama tadını çıkartmak ne mümkün?

Satılık mı kardeeeeş!

Epeyce bir süre direndim, ama sonunda evet dedim.

Bıkmıştım habire yabani otları temizlemekten!

Hele birde kene modası çıkmıştı ki, artık korkar olmuştum gitmekten!

Hemen satılık tabelasını astım.

Çok sürmedi elden çıkarmam!

Biliyordum çünkü!

Bir çok insanın bu özlem içerisinde yanıp tutuştuğunu biliyordum!

Neredeyse bir kilim büyüklüğünde hobi bahçelerine bile hasrettiler hatta!

Şehirden gürültüsünden kaçmak hayalleri yani!

Ama olsun, hiçbir emeğim karşılıksız kalmadı!

Hatta, yüzde üçyüz bir farkla geri döndü!

Bunları neden anlattım derseniz, belki sizler için de bir fikir oluşturabilir diye düşündüm.

Çok kârlı ve keyifli bir uğraş gerçekten!

Hem arsa fiyatları ucuz, inşaat malzemesi ucuz, işçilik ucuz, krediler ucuz!

Daha ne bekliyorsunuz?

Bir süre sonra bıksanız bile, sattığınızda bir daire sahibi olabileceksiniz, eviniz varsa bile ikinci daire!

Bütçenize ek gelir fena mı olur?

Blognot; Bu projenin uygulanması için şehrin birazcık dışındaki araziler tercih edilmelidir!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..