Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Cebimdeki kelimeler

Cebimdeki kelimeler
 

Bugün yine bir 14 Şubat, Sevgililer Günü, halbuki bugün diğer günler gibi hiç bir fark yok, yine doğumlar, yine ölümler, yine sevinçler, yine üzüntüler yaşanacak hayatın bir yerinde... Ama esas olan Sevgililer günü, ya sevgilisi olmayanlar, onlara ne diyeceğiz.

Ama ne olursa olsun, her insanın muhakkak bu gün için cebimizde özel kelimeler vardır sanırım.

Olmalı da, sevginin, sevmenin, aşkın insan yüreklerinde bir izi vardır. Bu iz hayat boyu silinmez, silemezsin, belki unutursun ama asla silemezsin.

İşte cebimdeki kelimelerden ...

İçim o kadar senle dolu ki seni gözbebeklerimde görürler diye korkuyorum.

Senden bir harf bile şimdi beni öyle mutlu ederki, seni çok özledim seni çok seviyorum, kokunu özledim, bakışlarını özledim, tenini özledim, özledim seni..

Seni sevmek
Seni arzulamak
Seni hissetmek
Seni öpmek
Seni istemek...
Sevgiye emek vermek nedir bilirmisin?
Seni çok sevmek nedir bilirmisin?
Bebeğim benim..

Seni görmemek ölmekten beter ediyor beni, ben sana yüreğimi, ruhumu, benliğimi, herşeyimi verdim, beni allakbullak ettin. Gözbebeğim gibi sevdim seni, gözyaşlarım onlar artık sensizler, ben seni öyle çok sevdim ki, tüm bedenimle, duygularımla, yüreğimle herşeyimle sevdim. Senin saçlarını, tenini, dudaklarındaki ateşi, pamuk ellerini kim arık öpüp koklayacak, nasıl dayanacak bu kalp, bana anlatabilir misin, aşkın bana çok acı verdi bebeğim...

Bebeğim sen, seni özlemenin ne demek olduğunu bilir misin? Ben seni sadece çok sevdim..

Hayatlarımız bitecek, gideceğiz bu diyardan ama unutma, seni ruhumda, benliğimde hep hissettim. Seninle yüreklerimiz bir gün bir yerde birlikte atacak.Ama burda ama orda...Çü nkü sana kimsenin veremeyeceği, sevgiyle sevdim..


Ben seni sadece sevdim. (Senin için)
 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..