Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Cehennemi gördüm yaşadım

Cehennemi gördüm yaşadım
 

suları çekilen ülke


Cehennemi gördüm yaşadım
dün evet dün yaşadım
geceleri suları çekilen ülkeye gittim
iklimlerini yaşadım
cihan şahı gördüm
tenimdeki teri silmek istedi
“hayır” dedim
gülümsedi ellerini çekerken
“evet” dedi “kendin silmelisin”
seni sordum “o yok” dedi hüzünlenerek

ve her şey ıslandı bir nehir ezgisi gibi
iklimler karıştı vadilerin dilinde
gece durup tan vurmuştu
ayazımsı kentlerin kuytularına
artık kuşlar koro halinde uçmuyorlardı o kentte
ve masal ülkesine konmuyorlar
çünkü
her şey ıslandı sen gidince

 
Toplam blog
: 9
: 387
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Cizre'de 1964'te doğdum. Sosyal nedenlerden dolayı on dört yaşından beri İstanbuldayım. Eskiden Sult..