Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Çek kılıcını al gardını

Çek kılıcını al gardını
 

Ey amacı yıkım olan nefsim
Amacında ki yıkım nedendir
Amacına ulaşmakta benden başka
Rahman ın yardımından başkası durduramaz
Set çekmek gerekir önüne
Böylesine kin dolu nefesinle koşarsın
Soluksuz Bakışların esiri olan
Yarını olmayan yolda yol alan
Yıkmanın esareti ile koşan
Bakışların da kör bakışı olan
Yolu Hicran olan
Yolu uçurum olan yolda kalan haykırış
Önüne geleni yıkan
Her yıkıldığımda vaz geçtiğimi sanma
Hain planlarını yüce Allah ve gül kokulu Resul bildirmişti
Mahzun duruşuma kanma 
Vazgeç uğraşında kendinide benide yakma
Çulsuz nefis
Bedenime açtın, ofis
Ne dağınık işlerin var
Kibrin kaygılardan uzak yakar dünyayı eder dar
Girdin bedenime çulsuz nefis
Benim mekanda beni yakarsın
Ovalara uçurumlara atarsın
Sende dürüstlüğün bir damlası yok boş kör gözlerle yakarsın
Yok olmanın yokluğuna koşarsın
Sana bana yaptığının ne faydası var
Ateşten başka
Tüm güzelliklerin limanını kapattın
Kalbimde sende oldun paramparça
Çek silahını sahtekar
Karanlık olsada yüzün niyetin
Ödlek nefis
Baktığında bir görsen güzelliği sevgiyi
Bana acı veren gözyaşı değil içimdeki ihanetin yangını
Büyüdüm sana sevgiyi öğretemedim
Yalvardım yakardım anlamadım duymadın
Bildiğini okudun hep kaçtın
Yalancı sahtekar yüzüne nasıl kandım
Durmadan yağmurlar yağdırdın gözlerimden
Altına batırılmış sözlerle kandırdın
İlim ile iman ile seni yeneceğim 
Sende değişeceksin benimle
Mutlu olacaksın gülüşünle
 
Haydi sarıl bana
Çamurdan mezarlara yatma
Zaten çamurdan yaratıldık
Sonumuz mezar
Bakma bana kan bürümüş gözlerinle yaklaş imana azar azar
Gülümsesin bize bahar
Lekesiz kanatların ile uçsan
Seni şeytanın uşağı
Sonunu sonum ile ateşe yaklaştıran
Zalim kanat çırpınışları ile gönlüm kanatan
Kapkara oyununu sürdüren zalim
Seni iman ile ilim ile yeneceğim
Çek kılıcını al gardını
Topla
Tasını
Yorganını
Tasını tarağını
Gerçi kelsin tarağa gerek yok
Hazırlanan kutlu yola çıkıyoruz
Ya güzellik kazanacak
Allahın izni ile
Ya güzellik kazanacak
Mehmet Aluç
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..