Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Çekem dağları

Çekem dağları
 

Sen ağlasan
Ben ağlasam
Ben bensizim
Kime ne?

Hani canımdın
Aralıksız yağan yağmurlardan
Kırıldı aksanım

Kadınım
Çekem dağları
Çok yorgunum dayan bana

Sevgili KISMET
Kimseye ödünç verilmez ki HAYAT
Ekmek ağacı kapıların ardında
Çakır çakır budak yarası
Kanımı karıştırıyor kışkırtıcı yalnızlık
İnsanı uçuruyor suspus gurbetlik
Yüreklerin önodası asma kilitli bahçelerde
Ortada bir tahterevallidesin
Nasılda geçer zaman

Erkeğim
Çekem dağları
Çok yorgunsan dayan bana

İbret olsun
El âleme
O el âlem
Fransız öpücüklü
Dantelli gemilerde
Etekleri sökük sökük
Arkasına baka baka
Geldiği gibi gider

İnsanım
Çekem dağları
……………Dayan bana

Gecenin en zifirisinden
Doğuyor tozpembe şafak
Unutmadım sen'i yar!
Öptüğünyerhâlensımsıcak...


Nil Alaz 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..