Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Çekemezler Çünkü Garaj Dolu

Biliyorsunuz benim zaman zaman sorun yaşadığım kutucular iş merkezinin altı garaj olarak kullanılıyor. Arabalar çok olunca kaldırıma araba park ediyorlardı. Kaldırımda çok küçük düşünün ben otoparkın girişini işgal etmiş ve arabaların giriş çıkışını önlemiştim.

Bakabilirsiniz görme engelliyi önce darp ettiler sonra ceza kestiler. Daha sonra araba koyuyorlar ama ben gelince hemen çekiyorlardı. Bu gün yemekten dönüşte biri kolumdan asıldı. Ben sana yardım edeyim dedi. Bende arabayı çeksinler öyle geçeyim dedim. Adam çekemezler çünkü garaj dolu dedi.

İşte arkadaşlar bu otoparka konak belediyesi ruhsat vermiş. Şimdi zabıtaya polise şikâyet etsem yine esnaf dayanışması yapacaklar öyle bir şey yok diyecekler. Ben kamuoyuna şikâyet ediyorum her gün gelip geçtiğim yaya kaldırımına garaj dolu diye araba park edilmesine karşıyım. Ve araba var diye izinsiz elimi kolumu tutanlardan rahatsızım. İyi niyetle de olsa kimse benim kolumu elimi benim iznim olmadan tutamaz bu kadarına hakkım var sanırım.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..