Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '13

 
Kategori
Deneme
 

Çekil(e)memiş Filmlerimden Notlar...

Çekil(e)memiş Filmlerimden Notlar...
 

http://www.youtube.com/watch?v=QzCeVS0ml0c


Google Dedeye hiç yazmayın boşuna: "Seslendirme nedir, nasıl yapılır" diye. Yanıtı; dinleyin! Sadece dinleyin... cevabı bulacaksınız... Bulamazsanız, kendinizi kaybetmişsiniz demektir ve bir daha dinlemelisiniz, kendinizi bulmak için!..

Sağa sola bakıyor yukarı aşağı geziyorum. Metinler, senaryolar, programlar, reklamlar! Gırla gidiyorlar... Aklım bunda takılı. Delirmek üzereyim ve o anda dileğim, senin normalliğini yaşamak!.. Semih, seninle ve Mehmet Atay'ın sesiyle, yorumuyla derdim var...
BENİ DİNLEYİN, ONLARI DİNLEYİN!..


http://www.youtube.com/watch?v=QzCeVS0ml0c

"Tanrım biz basit insanlardık. Mal alıp satmaktı bizim işimiz "ve kimsenin almayı düşünmediği mallardı ruhlarımız". Kumaşın kenarına bakıp paha biçmezdik. Ölçtüğümüz kumaşta hile hurda olmazdı. Hiç yarı fiyata satmaya kalkmazdık kalan parçaları. Buydu bizim günahımız. Sadece iyi mal alıp satmaktı bizim işimiz. Hayatta bir küçük köşemiz olsun, bu bize yeterdi. Değeri çok olan eşya hayatta az yer tutar. Biz nasıl bir ölçü kullandıysak, şimdi sen de bizi o ölçüyle yargıla. Biz mülkümüze mülk katmadık. Tanrım, biz kötü tüccarlardık. "

Dimitrios Antoniu (Türkçesi: Cevat Çapan)

 
Derleyen - Toplayan ve Dağıtan: Öncel İPEKÇİ
 
Toplam blog
: 63
: 945
Kayıt tarihi
: 30.08.12
 
 

Reklam ve Metin Yazarıyım. 1962 Yılında başkentte doğmuşum.  O beni bitiremeden ben O'nu ..