Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '16

 
Kategori
Güncel
 

Çekin ellerinizi o hayvancıklardan !

Çekin ellerinizi o hayvancıklardan !
 

alıntıdır


Sosyal medyadan hepiniz bilirsiniz imza kampanyalarını. Hatta takip edenlerinizde vardır eminim.

Ben artık hayvanlar aleminin yaşadığı vahşeti görmekten, duymaktan yıldım!

Hala daha ülkemizde buna sessiz kalan vatandaşlar olmasını anlamıyorum, anlamak istemiyorum!

“İnsanlarımıza, genç kızlarımıza sahip çıkamıyoruz ki” dediğinizi duyar gibiyim. Haklısınız! Ne yazık ki durum bu kadar içler acısı hal alıyor.

Ama ben hayvanlarımızı ikinci aşamaya bile bırakamıyorum. Nedir bu vurdumduymazlık?

Mahallesinde, yakınında işkence gören hayvanlar olduğunu bilen ve seyirci kalan bu işkenceyi yapandan daha vahim durumdadır ruhsal boyutta.

Hala nasıl ağırlaştırılmış cezalar düzenlenmez?

Nasıl her psikopat bu zavallılara istediği gibi davranır?

Allah ıslah etsin, düşün artık onların yakasından. Rahat bırakın!

Bırakın yaşasınlar, bırakın koşup oynasınlar, bırakın sevilip sevsinler, bırakın YAŞASINLAR yahu YAŞASINLAR!

Yine bir köpek dövülerek bayıltılıyor ve köprüden atılıyor.

Ey insan kılıklı zabani!

Ne alıp veremediğin vardı da bu eziyeti ettin o canım yavruma?

Neydi derdin Allah’ın belası mahlukat!

Rabbim hesabını öyle bir sorsun ki size, ahiret günü geldiğinde dilerim sen o köpekle karşı karşıya kal ve hesap vereme.

Nasıl ki can yakıyorsan, hesabını da canınla öde!

Ve siz yetkililer!

Rica ediyoruz, yalvarıyoruz! Ne zaman hayvanlara yapılan muamelelere ait cezalar ağırlaştırılacak?

Bir ses verin n’olur! Ne zaman?

 

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..