Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

10 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Çekip gitmek

Çekip gitmek
 

ÇEKİP GİTMEK…

Şu yalan dünya da,

Her şey herkes

“Düşüyor”

Kimi zaman ağaçtan

“yaprak”

Zamanı gelince

“meyve”

Yaşamın içinde

Kuşlar

“Avcının tuzağına”

Balıklar

“Balıkçının ağına”

“Düşüyor”

Gittiğinden beri

Sevdiceğim

Gözyaşlarım toprağa

“Düşüyor”

***

Seni unutmak

Mümkün mü güzelim

Ne zaman seni düşünsem

Aklıma gözlerin

“Düşüyor”

Yüreğim unut, unut onu

Unut gitsin diyor ya

Yüreğimin tam ortasına

Kor ateşler

“Düşüyor”

Yetmez mi bu hasret

Beni sever mutlaka

Gelecek diye düşünürken

Üzerimize

Ayrılığın gölgesi

“Düşüyor”

***

Duydum ki mesutmuşsun

Beni unutsun

Demişsin ya;

Bana bu yalan dünyadan

Çekip gitmek

“Düşüyor”

Çekip gitmek

“Düşüyor”

Ama ne kadar

“Çekip gitmek” istesem de

Çekip gidemiyorum

Çünkü yüreğime

Kalbinden kopan cemreler

“Düşüyor”

Ve aşkım sadece senin

Bahçene sevgi olup

“Düşüyor”

***

İşte bu nedenle

Sevdiceğim

Seni sevmeye doyamıyorum.

Eh bu durumda da bana

Ölene kadar seni

Çok sevmek “düşüyor…”

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 11.03.2014 00.58

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..