Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Çekip gitmeli

Çekip gitmeli
 

ne kadar gitmek istesekte hala bir umut var


Anlıyorum diyorlar yalan

Dinliyorum diyorlar o da yalan

İnsanlar gerçek mi düşünüyorum

Çok düşününce o da yalan

Tek gerçek vardır diyorlar

Aşkmış?

Peki aşk nedir?

İnsanlar arasında olan yakınlık

Samimiyet değil midir?

Şimdi soruyorum

her şey yalanken onun gerçek olması

Biraz da yalan değil midir?

Hayatım koca yalan

Ben öyleyim

Sen öylesin 

Onlar öyleler...

Ne yapalım kader bu diyip geçmeli mi?

Çareler mi aramalı?

Aşk hayattan çıkmamalı

O da yalan olursa

Ben neden varım ki?

Biz neden varız ki?

Onlar neden varlar ki?

En iyisi

Çekip gitmeli

SEVİL KARAPAÇA

 
Toplam blog
: 5
: 112
Kayıt tarihi
: 01.03.13
 
 

İzmir sosyal bilimler lisesinde eğitimime devam ediyorum. Öğrenciyim göründüğü üzere. Müzik dinle..