Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Çekip gitmenin vakti...

Çekip gitmenin vakti...
 

işte o gün...


Ben ne zaman ölürüm,

Acep hangi sonbahar?

Boğuştuğum dalgalar,

Buhar olursa bir gün...


İşte o gün ölürüm.

Ben ne zaman ölürüm,

Çekip gitmeme kaç var?

Eğer yüreğim donar,

Nasır tutarsa bir gün...


İşte o gün ölürüm.

Ben ne zaman ölürüm,

Öksüz kalır rakılar?

Eğer hüzzam şarkılar,

Bana susarsa bir gün...


İşte o gün ölürüm.

Ben ne zaman ölürüm,

Unutulanlar kadar?

Biterse merhabalar,

Bensiz başlarsa bir gün...


İşte o gün ölürüm.

Ben ne zaman ölürüm,

Kapkarayken bulutlar?

Yeşerirse umutlar,

Çiçek açarsa bir gün...


İşte o gün ölürüm.

Ben ne zaman ölürüm,

Yaşamak buysa canlar?

İnsan olur insanlar,

Savaş biterse bir gün...


İşte o gün ölürüm.


Aklım arkada kalmaz,

Şen olur benim gönlüm!!

 
Toplam blog
: 195
: 688
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Dünyanın internet sayesinde küçüldüğü günümüzde büyüyen sorunlara ilişkin duygu ve düşüncelerimi pay..