Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Çekip gittin

Çekip gittin
 

İçimden geldiği gibi candan sevdim seni
Gecem, gündüzüm, nefesimdin sen benim
Yalnız kaldığım zaman hayaline sarılıyordum
Camdan dışarı bakıp bana gelmeni bekliyordum

Elimi ilk tuttuğunda kalbim yerinden çıkacaktı sanki
Seni her gördüğümde daha çok bağlanmıştım
Bu hayal, bu rüya ömür boyu gidecek sanmıştım
Ama çekip gittin, hemde hiçbir şey söylemeden

Bana iyilik yaptığını söyledin, sen üzülme dedin
Sırrınla beraber kayboldun karıştın bulutlara
Ben ise oturdum, düşünüp yaktım bir sigara
İçtiğim kendi hayatımmış, anladım sonunda...

Ahmet İdiz....

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..