Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çekirdek çitleyen adam!

Çekirdek çitleyen adam!
 

Siz bu binadamı oturuyorsunuz amca, daha önce sizi hiç görmedim de?
Evet hanım kızım, yerin dibindeyiz ya ondandır!
Üçüncü kot diyorlar galiba, duvara bakıyor ya pencereler?
Ne ben kimseyi görürüm, nede kimse beni.
Bugün öyle bir çıkayım dedim, güneşi özlemişim!
Yıllar oldu biz burasını alalı.
Anamın tarlalarını sattık, babamın bahçelerini de!
Hepsi nur içinde yatsın, onlar olmazsa biz neylerdik?
Tek derdimiz çocuklar,onlar için paraladık kendimizi.
Hanım köyümden sağolsun, kürkü yooook, boyası yok!

Okuması, yazması da yok.

Şükür geçinip gidiyoruz.

Hele bir kaç sene daha bekleyelim!

Olur ya çocuklar okulu bitirir,büyük adam oluverirler belki!

Üç oda bir salona çıkarız inşallah!

Hem belki balkonumuz da olur.

Seyreylerim gelip geçeni!

Dizlerim bükülmez oldu gayrı!

Doktor illede alafranga tuvalet diyor.

Birde asansörlü ev diyor.

Merdiven bile yasakmış bana.

Hem zaten çıkmam pek.

Çıkamam daha doğrusu.

Neden peki amca ?

Adım atsan para kızım.

Oğlum asker,yarım asgari ücreti tüketir bir ayda.

Eeee?

Onun büyüğü yatılı okuyor izmir de.

Eeeeeee?

Oda yarım asgari ücreti tüketir.

Emeklimde bir buçuk asgari ücret zaten.

Yarım asgariyle başka ne yapayım?

Bende çekirdek çitliyorum.

İllede çekirdek çitlemek zorundamısınız?

Peki başka ne yapayım?

Bunalıyorum,derdim çok be kızım!

Eğliyor beni.

Rakı mı, yoksa bira mı içeyim?

Yada zıkkımın pekini mi içeyim?

Yok amca yoooook,sizi üzmek istememiştim!

Siz çekirdek çitlemeye devam edin en iyisi!

Çocuklarınız, hakkınızı ödeyeceklerdir eminim.


Blognot:Mutlulukların ertelenmemesi ve tüm karanlıkların aydınlanması dileklerimle..




 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..