Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Çekti vurdu vuruldum

Çekti vurdu vuruldum
 

Durum bu; her şey yerlerde


Gazetemi okuyordum. Saat üç gibi. Metro birazdan gelecekti, binip evime gidecektim. Karşıma o çıktı. Bu saatte, burada, ayakta gazete mi okunur kardeşim, dedi ve çekti vurdu beni. Düştüm.

Zaten ne zaman GERÇEKtim ki!

Elma da ölmüş. Söylediler. Koyu kahvelim, kırmızı gözlüm, mavi bakışlım da gitmiş. Fındık'la yaşardı. Fındık yerinde duramazdı. Elma, git git gidemezdi, çok yaşlıydı. Yerken de, yediklerini çıkartırken de kan ter içinde kalırdı.

Elmalı düşlerle kasım güneşi altında mavi mavi bakarken denize, o çıktı karşıma. Böyle de denize bakılmaz ki, dedi, çekti vurdu beni. Düştüm.

Ben hep, bildim bileli beni, DÜŞtüm.

Çocuklardan izinli oyuncaklarla oynuyordum gecenin en güzel saatinde, o bebek yok mu o bebek ve o at ve o köpek, kedi, derken o çıktı karşıma, utanmıyor musun, dedi, bu saatte herkes uyurken çocukların oyuncaklarıyla oynamaya. Bir kez daha, çekti vurdu beni. Düştüm.

Düşüyordum ama hiç üşümüyordum.

Yollardaydım. Müzik, kitap, film, gidiyordum. Gidip gidip bana dönüyordum. Bir kez daha o çıktı karşıma. Bunun son olmadığını biliyordum. Başım döndü, dedi, ne diye gidip gidip dönüyorsun, otur oturduğun yerde edebinle, ve çekti vurdu beni. Düştüm.

Baktım. Batı-doğu; kuzey-güney; her yanda BEN vardım. Güldüm.

1. Not: Elma'ya dönersek, farkındaydım çok yaşlı olduğunun, ama şimdi aramızdan çekip gideceğini düşünmemiştim; çektim vurdum beni. DÜŞ!

2.Not:

Çekti vurdu

vuruldum

düştüm.

Elma,

yaşadığın gibi

yaşayamam ama,

çekildiğin gibi

çekilebilirim

hayattan.

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..