Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Çelişkiler...

Çelişkiler...
 

Google'dan alınmıştır


Kafam karmakarışık... Ne yapacağımı bilemez halde dolanıyorum orada burada. Bir amacım bir beklentim yok gibi hayattan sanki. Bu da beni çok üzüyor. Çünkü biliyorum ki bu ben değildim. Ben idealleri amaçları olan biriydim. Nasıl oldu ne oldu da bu hale geldim; bende bilmiyorum. Biraz dinlenmek için bir limana sığınmak istedim. Bir fırtına çıktı sanki sığındığım limanda, alabora oldum birdenbire. Vurdum denizin en dibine. Örtüldü üstüm tonlarca kumla, kımıldayamaz oldum ve söndü tüm ışıklar sanki.

Boş, bomboş bir hayata sahip oldum birden. Vurdum kendimi her gece sokaklara. Durağım hep bir bar oldu ve vurdum kadehimi yalnızlığımın şerefine. Kahkahalarla güldüm ağlayacağım şeylere. Gören ne neşeli ne hayat dolu birisin dedi. Bir bilseler üstünü kahkahalarla örtmeye çalıştığım gerçekleri...

Kitap olmak ve istediğimde açıp okutmak isterdim, istediğim sayfasını karşımdakine. Kendimi anlatmaya uğraşmak yerine direk göstermek isterdim hakkımdakileri cümlelerle.

“Güvenmek birine.” O kadar uzak ki bana şu anda bu iki kelime. O kadar darbe aldım ki insanlardan; uçtu gitti bu his kalbimden düşlerime ve sadece düşlerimde güvenebildim birine…

Tüm çocukluk masumiyetim silindi gitti sanki. Kirlendi düşlerimdeki temiz gelecek de. Söndü umut ışığım. Tutundum sadece korların arasındaki sönmek üzere olan o küçük ateşe. Kim bilir o belki birden alevlenebilir yeniden diye.

Bazen dediği gibi şarkıda da, arkasından el sallanan o meçhul gemideki yolculardan biri olmak istedim. Bekledim ben de o son meleği; ama gelmedi…

Şimdi yeni bir sayfa açma zamanı hayatımda. Örtüp geçmişin üstünü bembeyaz çarşaflarla yola devam etmek ve her yaşanılana, herkese rağmen “Ben buradayım!” diye haykırmak zamanı tüm cesaretliliğimle…

 
Toplam blog
: 26
: 1114
Kayıt tarihi
: 25.02.10
 
 

19 Mart 1990 İstanbul doğumluyum. Uludağ Üniversitesi İktisat öğrencisiyim. Kitap okumayı seven, ..