Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Cellat bakışlı sokakların garında

Cellat bakışlı sokakların garında
 

Cellat bakışlı sokakların garında elimde ölüme götüren son bilet

Faili meçhul bir cinayet gibi  yalnızlığın kurşunları etrafımda yağarken

Ben aşk kokmayan  odalarda ranzalarda uyudum yıllarca tek başıma

Sen çıktın karşıma aşk ile uyuyan ranzanın baş ucunda aniden karşıma

 

Seni sevdim üzüm gözlüm günüm barıştı

Gecem gündüzüm adımlarım sözlerim senin ile karıştı

Acıdan  yalnızlığım'dan ağladım günlerce çocuklar gibi

Ama sen kulağıma mutluluğu fısıldadın dünyam değişti

 

Artık bende var artık seninle yaşayan kocaman bir yürek

Gülüşünle artık yaşayan seven bir ben var artık değilim ürkek

Gülümseyen kalbine zincirledim kendimi sevginin mahkumuyum artık

Ben ıslak gözlerimle değil bana aşk ile gülümseyen gözlerinle yatıyorum

 

Kul Mehmet derki artık seni yazıyor bak aşk ile kalemim

Gönlüm aşk ile seni seviyor bak artık değiştim ben sensin benim alemim

Ben acıları yalnızlığı senin ile terk ettim artık çok mutluyum

Ben ıslak gözlerimle değil bana aşk ile gülümseyen gözlerinle yatıyorum

Mehmet Aluç

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..