Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Müzik
 

Cem Adrian

Cem Adrian
 

Pazartesi günü vakitsiz bir vakit güneşin yaktığı bir saatte Mert’le yürüyüşe çıktık. Söylenip duruyor yürüyüşünü aksatıyorsun diye

- Çocuğum evladım söylenip durma, zaten başıma güneş geçti bide sen gönlümü yorma

- Benim de geçti valla. Hee anneee, bu akşam üniversitenin kampüsünde kimin konseri var biliyomusunnn?

- Kimin?

- Senin çok sevdiğin birinin. Cem Adrian’ın

- Biz de gideeelimmm

- Ben zaten gitcem arkadaşlarla

- Banane bende gitceemmmm

- Anne yaaa sen arkadaşlarınla git. Herkes kendi arkadaşıyla gitsin

- Oğlum akşamın bi saati oldu, kimi bulcam bu saatten sonra. Kimseyi bulamazsam senle gelirim haberin olsun

- Anne ya ara işte arkadaşlarını

Baktım çare yok eve gelir gelmez Gülçin’i aradım

- Canımcım akşam için planın var mı?

- Abla hadi sende gel birazdan Gökhan gelcek Seferihisar’a gitcez

- Yok güzelim ya ne Seferihisar’ı, oraya başka zaman gideriz. Cem Adrian geliyomuş, birlikte konsere gidelim

- Esma abla ya Gökhan’la plan yapmıştık keşke daha erken arasaydın. Beni ektin diye kızar bana şimdi

- Anlaşıldı güzelim İfo’yla Gökhan’a selam söyle

Umutlar tükendi. Körfez güzelini arasam her zaman yaptığı gibi “önce ruhumu hazırlamalıyım” der miydi acaba? İşin kötüsü ruhunu hazırlaması için hiç vaktimiz yoktu. Yine de aradım hemen konuya girdim

- Saat 21.00 de Cem Adrian’ın konseri var Bornova’da. Oraya gitcem, gel beraber gidelim

- Tamam 20.00 de Üçyol metroda buluşalım

Allah’ım bu bir rüya olmalı, ilk defa sızlanmadan mazeret göstermeden hemen kabul etti. Bi yarım saat beni ağaç etse de 20.30 da metroda buluştuk. Olsun, geç olsun güç olmasın

Metroya bindik biraz sonra “senin aklına uydum ne işimiz var bizim çoluk çocuğun arasında. Hadi biz anneme gidelim de çay içelim” diye sızlanmaya başladı

- Cem Adrian’da bizle beraber çay içmeye gelcek mi?

- Yok o gelmicek sadece biz gitcez

- O gelmezse bende gitmem. Hem sızlanmasana yaa... Ben diyorum Cem Adrian sen diyosun çay. Hayret bişisin ya

Metrodan indik Mert, bir kızla beraber yanımıza geldi. Birlikte konser alanına gittik. Okul yolu çok güzeldi. Ağaçlar vardı her taraf yeşillikti. Etraf mis gibi kokuyordu

Kendimizi bir anda gençlerin arasında bulduk. Mert’in diğer arkadaşlarıyla tanıştık sonra onları orada ektik ve körfez güzeliyle birlikte Adrian’ı yakından görebilmek için kalabalığın içine girdik

Öyle bir yere geldik ki, ne bir adım ileri gidebiliyoruz ne bir adım geri gelebiliyoruz. Hareket edemiyoruz kımıldayamıyoruz

O muhteşem ses kampusü çınlatıyor, orkestra harika, ışıklar inanılmaz güzel. 5 dakika geçmeden Adrian “yağmur” şarkısını söyledi benim için. Şarkıyı benim için söylediğinin farkında bile değildi

Körfez güzeli için de “odam kireç tutmuyor” şarkısını söyledi ama ona söylediğinin de farkında değildi

Şarkılar şarkıları kovaladı. Böyle bir ses olamaz. Asla detone olmayan muazzam bir ses. Öyle bir ses ki anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalıyor. Finali de yine "yağmur" şarkısıyla yaptı.

Ben derim ki; İstanbul’u görmeden ve Cem Adrian dinlemeden ölmeyin...

:) Konser sonrasında Cem Adrian'la tanıştım sonra yorgun ama mutlu bir şekilde evin yolunu tuttuk

YAĞMUR

korkmuyorum artık senden gece
korkmuyorum hiç karanlık
üzerime gel istersen
sar beni ben kaçıp gitmem
korkmuyorum artık senden yalnızlık
korkmuyorum hiç korkmuyorum
yüreğime vur vur istersen
kalmadı hiç kaçıp gitmem

sokaklarda yanımda dolaşan yağmur
geceleri başucumda duran yağmur
avucumda ellerin yerine yağmur
vur yüzüme vur yüzüme
saçlarımda nefesin yerine yağmur
dudağımda dudağın yerine yağmur
gökyüzünden çaresizliğimi yağmur
vur yüzüme hadi vur yüzüme
yağmur..yağmur

korkmuyorum artık senden gece
korkmuyorum hiç karanlık
üzerime hep gel istersen
sar beni ben kaçıp gitmem.
korkmuyorum artık senden yalnızlık
korkmuyorum hiç korkmuyorum
yüreğime vur vur istersen
kalmadı hiç kaçıp gitmem

sokaklarda yanımda dolaşan yağmur
geceleri başucumda duran yağmur
avucumda ellerin yerine yağmur
vur yüzüme vur yüzüme
saçlarımda nefesin yerine yağmur
dudağımda dudağın yerine yağmur
gökyüzünden çaresizliğimi yağmur
vur yüzüme hadi vur yüzüme

daha hızlı yağmur
yağ hadi yağmur
ağlar gibi yağmur
vur yüzüme vur yüzümeee yağmur
çok kızdın çok kızdın çok kızdın yağmurr
kaybedecek neyim kaldı ne kaldı yağmur
vur yüzüme hadi vur yüzüme
yağmuuur....
yağmuuur...
yağmur...
yağmuuur..

:) Offf offf olsa da bidaha gitsek...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..