Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Cem Kılıç

Cem Kılıç
 

Konuğum Cem Kılıç... Çok yönlü biri. Oyuncu, besteci, müzisyen.

Cem Kılıç kimdir?

1978 Ankara doğumlu, Başak burcu, titiz, duygusal, çalışkan, düşünen, yazan, çizen, oynayan, yöneten, çalan, söyleyen, kendinden başka kimseye zararı olmayan yakışıklı bir insandır:)

Bugüne kadar kaç film ve dizi de oynadın?

Dizileri saymadım ama tahminen 30-40 civarıdır. Toplam 500 bölümü geçmiştir. Sinema filmi 3 tane.

Oynadığın karakterlerden en çok hangisiyle örtüşüyorsun?

Oynadığım karakterler hep hayal ürünü, hiç biriyle örtüşmüyorum fakat hepsinde benden parçalar var tabiki.

'Ekmek Teknesi' denildiğinde akla ilk gelen, 'Korkut' ve 'Lan Jale'… Yıllar geçmiş olmasına rağmen hala hafızalarda. Bunu nasıl başardın?

Bence bu senaryonun ve ekibin başarısıdır. Benim tek başıma başardığım birşey değil. İnsanlar hala unutmuyorsa o karakteri, o da diziyi bitmesine rağmen halen yayınlayan kanalların ve izleyen insanların ayıbıdır :)

 Yeni projeler var mı?

Yeni projeler her zaman var. Cumartesi geceleri, “Beyoğlu Bekar Sokak”taki “Club Mask” ta 3 yıldır süren sahne performansım devam ediyor. “Süpür” adlı sportif komedi tarzındaki bir filmde başrol oynadım, aralıkta vizyona giriyor. Ayrıca filmin müziklerine de el attım. Sound Track albüm çıkıyor. Ve en önemlisi Kuzey Kıbrıs’ta bir film şirketi kurdum ve yavru vatanın ilk film şirketi kurulmuş oldu. Dünya kadar projem var yapılacak. İşim zor yani:)

Her Cumartesi Beyoğlu Mask’ta sahne alıyorsun. Yaptığın müziğin ismi ne?

Türkçe rock yapıyorum sahnede. Cumartesileri çıktığım için, daha çok eğlenceli rock parçalar seçiyorum repertuarıma. Eski ve yeni şarkılardan oluşuyor. Barış Manço’dan Duman’a, MÖF’den Mor ve Ötesi’ne ve bir de başka kimseden dinleyemeyecekleri bazı orijinal şarkılar (cover) hazırlıyorum dinleyicilerime. Bu da Cem Kılıç’ın sahnedeki farkı galiba :)

Beste çalışmaların var mı? En sevdiklerinden bir tanesi desem?

Var tabiî ki… Beste yapmak çok zevkli ve bir o kadar da zor. Cem Kılıç’la özdeşleşen “Süpermen” isimli bir şarkım var ki Beyoğlu’ndaki birçok kişi bu şarkıyı bilir ve sever.

Olmak istediğin yerde misin?

Ben biryer belirleyip çıkmadım bu yola. Kişilik ve olgunluk olarak tabiî ki tam istediğim yerdeyim. Ama şan şöhret olarak soruyorsanız zaten ben bu tanınma işini pek sevmedim hatta unutulsam mutlu olabilirim:)

Hedeflerin neler?

Filmler üretmek istiyorum. Bir film yazdım mesela Nisan’da çekmeyi planlıyorum. Albümler yapmak istiyorum. Müzik hayatımda hep olacak. Fakat oyunculuğu bilemiyorum. Çok iyi senaryo olmadan beni tv ekranlarında bir dizi projesinde zor görürsünüz:)

Oyuncu ve müzisyen olarak idolün var mı?

Selçuk Abi’yle (Selçuk Yöntem) yıllardır aramızda böyle bir espri vardır. Onu gördüğüm her yerde, “idolümsün abi, sen olmak istiyorum” derim ve birlikte çok güleriz. Fakat espri konusu dışına çıkmaz.. Gerçek bir idolüm yok diyebilirim aktörlük adına. Ama müzikte MÖF; kariyeri, bilgeliği, yeteneği, şarkı çeşitliliği ve kalıcılığıyla birçok müzisyen arkadaşıma örnek olmuştur diye tahmin ediyorum.

En sevdiğin dizi hangisi?

Uzaylı Zekiye vardı eskiden, o diziyi gerçekten çok severdim:)

Magazin programlarına malzeme olmamak kendi tercihin mi?

Tabi ki kendi tercihim. Ünlüler kervanına katılmak çok sıkıcı ve saçma birşey olmalı:)

Artık İstanbul’dayım. Mask’a geldiğimde özel bir şarkı dinleme şansım var mı?

Özel birçok şarkı duyabilirsin benden. Ama sır veremem, sahne sırrı. Gelip dinleyebilirsin ancak:)

Son olarak ne söylemek istersin?

Domates biber patlıcan:)

SÜPERMEN
Sen istersen sevgilim
Anında Süpermen’in olurum
Nazikçe omuzuma kondururum
Etrafı şöyle bir gezdiririm
Sana pelerinimi ütülettiririm

Sen istersen sevgilim
Anında Red Kit’in olurum
Seni Düldül’ün üstüne kondururum
Etrafı şöyle bir gezdiririm
Sana Rintintin’imi sevdiririm

Sen istersen sevgilim
Anında sponsorun olurum
Telefonuna kontürü doldururum
Limuzinle şöyle bir gezdiririm
Sana para ezmesini öğretirim

Sen istersen sevgilim
Dünyayı Kurtaran Adam olurum
Seni pis uzaylılardan korurum
Ufoyla şöyle bir gezdiririm

Sana ufo parketmeyi öğretirim
Sana ufo sürmesini öğretirim
Sana ufo kullanmayı öğretirim
Sana kafa kullanmayı öğretirim
Sana beni kullanmayı öğretirim

*****

:) Sevgili Cem; aslında bu röportajı bahsettiğim üzere 04 Eylül’de yayınlamak istemiştim, yani doğum gününde. İşlerinin yoğunluğu nedeniyle kendi doğum gününe yetişemedin. Gecikmeli de olsa kocaman sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum.

Konuğum olduğun için teşekkür ediyorum. Ne iyi ettin de geldin, sefalar getirdin.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..