Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '09

 
Kategori
Magazin
 

Cem Yılmaz’dan inciler!!

Cem Yılmaz’dan inciler!!
 

Cem Yılmaz esprileri neredeyse bir takıntı halini almıştır halkımız arasında.
Hatta adının geçtiği andan itibaren otomatikman bir gülümseme konar yüzümüze!
Televizyonda yada sinema da fark etmez, onu izlemek isteği karşı koyulmaz bir ihtiyaç olarak görülür.
Hele bir de yaşadığımız şehre gelmişse daha bir keyifleniriz.
Engel olamadığımız gizli bir güç bizleri onun gösteri yaptığı mekanların kapısına dayandırır...
Saatlerce kuyruk bekler hatta korsan bilet alırız gerekirse!!

Ben de bir Cem Yılmaz fanatiği olarak arada bir yoklarım hakkında çıkan haberleri!

Bu defa daha önce hiç duymadığım bazı esprilerine rastladım ..

Cem Yılmaz döktürmüştü yine, hem de tüm esprileri cuk oturmuş!!

Her zaman ki gibi Türk insanın mizah anlayışına uyarlanmış versiyonu ile..

Zaten böylesi enteresan mizahi fikirler onun aklına gelebilirdi ancak…

Onları sizlerle paylaşmak istedim, ama hepsini değil pek tabii ki..

İçlerinden 18+1 olanlarını ayıkladım.

-İçerken araba kullanmayın. Bir yere çarparsanız biranız
dökülür.

-Oğlumun adını mafya koydum, artık ben de mafya
babasıyım.

-Nefes kesen bir roman yazdım. Tüm okurlarım öldü.

-Eğer turist sezonundaysak, neden onları avlayamıyoruz?

-Her aşk bitki isimleri ile başlar, hayvan isimleri ile
biter.

-Sık sık ameliyat olun, içiniz açılır.

-1959'da içilen kahvelerin hatırı doldu, duyurulur.

-Ölüm korkusu sürekli değil, mezarda biten geçici bir
duygudur.

-Mademki dünya bir hiç, gece de iç, gündüz de iç.

-Beşbinkere söyledim; abartmayı bırak.

-Bu tüp bebek hatalı; hep gaz kaçırıyor.

-Yes abicim. Türkçe eğitime benden de okey!

-İnsanlık bugün de para karşısında değer kaybetti.

-Karınızla aranızdaki ortak yan ne? Aynı günde evlendik.

-Size yapılmasını istemediğiniz şeyleri başkalarına yapın, çok zevkli.

-Tanrım! Kendim için bir şey istemiyorum, yalnızca anneme
paralı ve güzel bir gelin nasip et!




 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..