Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '13

 
Kategori
Sinema
 

Cem Yılmaz yine yaptı yapacağını!

Cem Yılmaz yine yaptı yapacağını!
 

“CM101MMXI FUNDAMENTALS”


Dün akşam aldığım sinema daveti karşısında çok sevinmiştim. Salonu hınca hınç dolduran yüzlerce CMYLZ severin arasında yer bulabildiğim için şanslı hissetmiştim kendimi.

Gösteri başlar başlamazkarnıma inanılmaz ağrılar girmişti, öldüm bittim gülmekten!

Hatta öyle bir an geldi ki, eğer biri beni sakinleştirmezse kendimi dışarı atmayı bile düşündüm!

Öyle ya, Cem Yılmaz bu, Türk mizahının nadide temsilcileri arasına girmiş olan son derece  pozitif bir insan!

Hem de ağzından çıkan her sözün birçok kişi için özlü söz olarak kabul gördüğü bir adamdır.

Aramızda “hayatım bu adama gülmekle geçti” demeyenimiz yoktur sanırım!

Çünkü onun gibisi gelmedi! (Ata Demirer ve Yılmaz Erdoğan örneklerini bir nebze ayrı tutmak kaydıyla tabi)

Gelenlerde birbirinden kötü soğuk esprileriyle ancak boylarını gösterebildiler.

Yani bir nevi “benim adım hıdır elimden gelen budur” hesabı yapılmış gösterilerdi bunlar.

Yani yersen!

Oysa hiç bir mazeret başarının yerini tutamaz.

Bu işi bilmiyorsan yapmayacaksın arkadaş, zırvalarınla boş yere kafa ütülemeyeceksin.

Sırasıyla; Her şey çok güzel olacak, Hokkabaz, G.O.R.A, A.R.O.G ve son olarak Yahşi Batı filmlerinde izlemiştik Cem Yılmaz’ı.

"En sevdiklerim" listeme kolayca girilebilecek müthişten öte filmlerdi hepsi de. 

Bu defa da bir ilki gerçekleştiriyor ve “CM101MMXI FUNDAMENTALS” adlı stand up gösterisiyle sinema salonlarında çıkıyor hayranlarının karşısına!

İnsanların gündelik hayatında karşılaştığı fakat üzerinde durmadan geçip gittiği hayata dair detayları kendisine has mizah anlayışı ile değerlendiriyor.

Bu gösteride yine kahkahalara sürüklüyor, ne kadar sıra dışı bir gözlem gücü olduğunu da bir kez daha hatırlatıyor bizlere.

Bol küfürlü ve belden aşağı esprilerinde eksik olmadığını belirtmeme gerek yok sanırım.

Hatta kendini kaybedenlerin koltukları tekmeleyecek ve adeta duvarları sarsacakları derecede!

Teşrifatçının iki de bir salonu kontrole gelmesi boşuna değildi yani!

Verilen 20 dakikalık aranın bazı izleyicilere çok uzun gelip alkışlarla protesto da bulunmaları da!

Teşekkürler Cem :)

 

Bu blog Sinema sitesinde de yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..