Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '13

 
Kategori
Siyaset
 

Cemaat, çok rahat

Cemaat, çok rahat
 

Ali Bulaç ve Ahmet Turan Alkan...


Kim demiş kavga var diye? Hükümet ondan da rahat!

Kimi, “Namazımızdan şüphemiz yok ki abdestimizden kuşku duyalım” diyor… Bu tersi miydi? Neyse, bu toz duman arasında o kadar karıştırma olur…

Kimi, yekten, “Ben rahatım” diyor…

Kimi, “Oğullarımızın gözaltından bişey çıkmaz” diyor…

Hepsi birden, “Bunlar operasyon, çeteler var, iç ve dış, temizleyeceğiz, boyun eğmeyeceğiz” diyor…

x   x   x

Cemaat'in on tane falan televizyon kanalı var…

Fasılalarla veya aynı zaman diliminde gündemdeki yolsuzlukları haber veriyor, konuşuyorlar…

Dün akşam (18/12), Mehtap TV’ye takıldım.

“Hizmet Hareketi”nin üç ağır topu vardı: Hüseyin Gülerce, Ali Bulaç, Ahmet Turan Alkan…

Ne hoşsohbet insanlar…

İktidara asla cepheden muhalefet, karşı çıkma, akıl öğretme yok…

Hatta sık sık “hemfikir” olduklarını beyan etmeler…

Ara sıra ince dokundurmalar…

Sokaktaki-taksideki vatandaşın düşündükleri…

Dereden tepeden hatıralar…  

Gülerce’nin bindiği taksinin şoförü sormuş: “Abi, bisikletin zinciri atmaz, değil mi?”

Bu sual, Ali Bulaç’a şunu çağrıştırıyor: “Hüseyin Abi, hayatta bikere bisiklete bindim, onda da gittim boyacıya çarptım. Ondan sonra da tövbe, bidaha hiç binmedim.”

“Bisiklet zincir atar mı?” sualini bir de Alkan soruyor!

Cevap Gülerce’den, “Evet, atabilir”!

İlgi çekici hususlardan biri, sık sık, “Hükümete yakın medya şöyle yazdı, böyle yapıyor” şeklindeki ifadeleriydi… Bu ifadeden kendilerini, “Hükümete yakın” saymadıkları anlaşılıyor.

Bununla beraber, sıklıkla Başbakan’a hak verir cümleler sarf ettiler… Başbakan’ın, Arınç’ın suçlamalarını zerre kadar üstlerine alınmadılar. Hatta “Çeteler temizlenmeli, dış müdahale mevcut olabilir” gibi iktidar ağzıyla bile konuştukları oldu.

Bu arada, “Hükümet zor durumda, mensuplarının sinirleri biraz bozuk gibi” şeklinde yorumlar da olmadı değil.

Bana,  iktidarla ince ince dalga geçtiler gibi geldi.

x   x   x

GÖKÇEK’İ ŞİMDİDEN TEBRİK EDERİZ

Konsensüs’ün yaptığı araştırmaya göre;

İstanbul’da; AKP %44, CHP %44 çıkmış.

Ankara’da ise, AKP %53, CHP %35 şeklindeymiş.

Eh, bu vaziyette Gökçek bir kere daha kazanmış oluyor.

Kendisini şimdiden tebrik ederiz. Hayırlı olsun!

x   x   x

HER ŞEYİ VAR!

Zenginin etlisi var, yağlısı, yavanı var,

Yoksulların nesi var: tuzu var, soğanı var!

Sana gelince arı eşek arısı olur,

Ona eşek bal verir, binlerce kovanı var!

Aziz NESiN

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..