Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '14

 
Kategori
Siyaset
 

Cemaat ile hükümet paralel, ya ben

Cemaat ile hükümet paralel, ya ben
 

AKTİF HABER


AKP ile cemaat kapışmakta.

Dolar 2.20 olmakta. HSYK ve polisler paralel devlet kurmuşlar.

Banka müdürü, bakan çocukları ve altın tüccarları bir takım dolaplar çevirmişler.

TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşı olarak benim menfaatime birşey ortaya koyan var mı? Benim ailem, eşim, dostum, anam, babam bir kuruş fayda sağlamakta mı olanlardan?

Birileri milyon dolarları götürmüş. Başbakanın ya da bakanın çocukları ya da cemaatin ekmek teknesi dersaneleri ellerinden alınmaktaymış.

BANANE KARDEŞİM. Bunca zamandır herkes işi kitabına uydurmaktaymış. Şimdi birbirlerinin ipliğini pazara çıkarmak için yarış yapmaktalar.

Büyük siyaset adamı Demirel çok doğru konuşmuş: DÜN DÜNDÜR BUGÜN BUGÜNDÜR.

Geçtiğimiz yıl Samanyolu TV ve Zaman gazetesi bir AKP milletvekilinin tabiri ile RTE'a BİAT etmekteydi. Komutanlar yargılanırken hergün televizyonlarında ETÖ(Ergonokon Terör Örgütü)'den bahsetmekteydiler. Dersanelerine dokununca şimdi anti propagandaya başladılar.

2010 YILI REFERANDUMUNDA HSYK için devrim yapan ve EVET diye bağıranlar şimdi pardon diyorlar.

Herşey gözümüze baka baka yapılmakta. Bütün dünya AKP'ye komplo kurmuş-HSYK ve Polisler dahil-bunu hiçkimse görmemekteymiş ancak sadece AKP milletvekilleri görebilmekteymiş.

Netice olarak diyorum ki:

Bütün bunların, benim cebimdeki paraya, sosyal hayatıma, çocuklarımın geleceğine vereceği zararı kim karşılayacak.

AKP diliyle soruyorum: BENİM GÜNAHIM NE?

 
Toplam blog
: 18
: 5270
Kayıt tarihi
: 25.05.07
 
 

Bir bankada servis yetkilisi olarak çalışmaktayım. Kazanmayı, rekabeti ve insanlara yardımcı olmayı ..