Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Futbol
 

Cemaatlerin takımı!

Cemaatlerin takımı!
 

Fenerbahçe Cumhuriyeti bayrağı! Dünyanın tek bağımsız Cumhuriyeti!!


“Bana takımını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim” diye bir Atasözümüz var bildiğiniz gibi!

İnternette dolaşıyor. Ahmet Hakan yazmış. Cemaatlerin hangi takımı tuttuğunu yazmış.

“Fenerbahçeli yok!”

Birtek Tayyip Erdoğan Fenerbahçeli! O da hastası!

Düşündüm de hastamız bile bu ülkenin başbakanı! Ya bir de sağlam olsaydı inanın Dünyanın başbakanı olurdu!

“Fenerbahçeyle gurur duydum!”

“Hocam bu hafta Fenerle maçımız var! Gel de bizim kalenin arkasında birşeyler oku! Kalecimiz iyi gününde değil! Fazla gol yemesin!”

“Ona ait bir duamız yok ama bir karınca duası okuyayım hatırınıza!”

Tabi goller karınca sürüsü gibi üşüşüyor kalelerine! (6 Kasım mesela!)

“ Hocam bu ne iş? Sen kimden yanasın? Karıncaların kimden yana? “

“Bir yanlışlık oldu herhalde! İkinci yarı başka bir dua deneyeyim!”

Soyunma odasına bir bardak su gönderir.

“Herkes bir yudum içsin arkadaşlar! Hocaefendimiz gönderdi! Mübarek nefesini üflemiş!”

Sonuç?

Değişmez kardeşim!

Hocaefendi ona da bir mazeret bulur!

“Tutmaz tabi! Kaleciniz gavur! Fenerliler gavur! Gavur gibi top oynuyorlar bir de! Valla sizi benim nefesim bile kurtaramaz!“

Tabi fiziki güç yetmeyince metafizik giriyor işin içine!

Yetmiyor!

Valla El- Ezher’den Alimler gelse de bunların işi nanay!

Fenerbahçe Şampiyon!

Üç yıl böyle!

Sonra bıkarız!

Bunlar kerameti hocaefendilerden bilirler!!

Bilsinler!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..