Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '07

 
Kategori
Edebiyat
 

Cemal Süreya'yı hacklediler

Cemal Süreya'yı hacklediler
 

On gün kadar oluyor herhalde; Şahom eve elinde İş Sanat’ın programıyla geldi. 26 sında Cemal Süreya şiirleri dinletisi varmış. Gideriz, dedim. Ben yetişemem ama sen git. Tamam. Cemal Süreya’yı, şiirlerini çok seven bir arkadaşım zaten var. Pazartesi Avrupa’ya gideceğiz, şehre ineceğiz, Cemal Süreya’ya, şiirlere, yaşasın!

Sonunda dün de geldi, gelinceye kadar hacklenme problemini de getirdi. Tesadüf bu ya ben ve yoldaşım, şiir sever arkadaşım aynı hackcinin kurbanı olmuş gizli soruların cevaplarını patır patır dökmüşüz. Mail de bizim adlar kalmış sadece, kendimiz giremez olmuşuz. Sıkıntı. Windows aranacak, yapılması gerekenler yapılacak, acabalar kafada tilki misali dolaşacak.

Eeee peki, Cemal Süreya ne olacak?

Hacklenmek var dönmek yok.

Donkişot ve Sanço Panço misali koyulduk yola. (hangimiz sanço diye meraklanıyorsanız beni bozmaz S.Panço olmak, yeter ki herkes kendini Donkişot sanmasın; yetemem di mi?) Zorlu bir yolun ardından, dön baştan, dön baştanla sonunda geldik kulelere.


Şiir severler var

Hıncal Uluç var

Dekor bir teras kat var

Arkada güzel bir günbatımı var

Piyano var

Soprano var

Tenor var

Piyano, tenor ve sopranodan akan aryalar, cazlar var

Cemal Süreya’nın okunası, yaşanası şiirleri var.

El kadar kadınlar, giden gözlerini arayanlar, Güzinler…

Sahnede tecrübeli tiyatrocular var

Müthiş güzel sesleri var.

Onca varın arasında ruh yok be kardeşim, duygu yok.

Mütavazi çilingir sofralarımızda bile, o şiirler daha içten, daha dinlenesi okunuyor.

Ahh Cemal Süreya, olmaz ki, bu sana yapılmaz ki!

Şimdi kalkıp gidersin sen, şiirlerini de alıp.

 
Toplam blog
: 16
: 735
Kayıt tarihi
: 29.10.07
 
 

Geceleri sever misiniz ya yıldızları; sizin için kaymayı bekleyenleri. Ben hep sevdim, çocukluğum..