Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
 

Cemal Süreya

Cemal Süreya
 

"Nehirler boyu kadınlar gördüm."


Bugün 9 Ocak 2012. Cemal Süreya’nın ölüm yıldönümü.

CKM- Caddebostan Kültür Merkezi

Cemal Süreya Anma ve Şiir Ödülleri Töreni yapılacak.

Ne tesadüf İstanbul’da bulunuyorum.

Bugünün anısına…

“Adam şapkasına rastladı sokakta

Kim bilir kimin şapkası…

…………………….

Çünkü biraz önce yağmur yağmıştı.”

(Bu arada şapkamı hatırladım.

Milliyet Blog’da bırakmıştım…)

Ve atladım,

8. 10 Vapuru’na

“Sesinde ne var biliyor musunuz?

Eski öpüşler var…

Sesinde ne var biliyor musunuz?

Söylenmemiş sözcükler var.”

O, Üvercinka’da ahenk tınlaşım ritmini yakalamıştı.

Ben vapurda martılara (gevrek=simit) atıyorum.

Ve Kadıköy’e doğru gidiyorum…

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..