Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Cemalini gördüm

Cemalini gördüm
 

internet


ayın parlak yüzeyinde
gül cemalini gördüm dün gece
bulutlar gülümsüyordu.
yıldızlar göz kırpıyordu bize

mehtabın denize düştügü, an
şubat gecesinde
bahtiyar maasum yüzünde
nur dogmuştu özüne

tezenesi elinde
baglaması gönlünde
tatlı sözleri yüreginde
ben cemalini gördüm yeryüzünde

şekerli şerbeti dilinde
nur yagdı gönlüme yüregime
sevgi doldu her sözüme
seni gördüm dün gece

güneşten sıcaktı her halin
bulutlar arkadaşındı yıldızlar emsalin
çivit mavisi gökyüzünde
ben cemalini gördüm dün gece

saatlerce bakıştık göz göze
sevgi yagmuru yagdı üzerimize
el verdin çektin beni yeryüzüne
besteler yazdın gönülden ikimize

Gonca Yeşiltepe

 
Toplam blog
: 57
: 372
Kayıt tarihi
: 09.11.08
 
 

1972 tarihinde İstanbul'da doğdum. İlk ve orta okul tahsilimi İstanbul'da tamamladım. Özel bir şii..