Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '11

 
Kategori
TV Programları
 

Cemile'nin Suçu Ne?

Cemile'nin Suçu Ne?
 

Dejavu! Ben bu olayı bir yerden hatırlıyorum. Fatmagül'ün üzerinden öyle bir zaman geçti ki bu defa da Cemile tecavüze uğradı hem de tecavüz eden yaptığı onca kötülük yanına KAR 'olin kalan eski kocası Ali Kaptan. Şimdi ben merak ediyorum zaten aile içi şiddet iliklerimize kadar işlemişken neden eski kocanın tecavüzü gibi trajik bir olay hem de dakikalarca işlendi. Oyuncularının performansı, yaşandığı dönemi başarılı bir şekilde yansıtmasıyla gayet güzel bir dizinin böyle bir sahneye ihtiyacı var mıydı? Tüm ev halkı tv karşısına oturmuş çekirdek çitlerken bir aile içinde yaşanabilecek böylesi bir çirkinliğin çoluk çocuk izlenmesi çok mu gerekliydi? Haa şimdi siz dersiniz ee canım anne babalar da o saatte çoçuklarını uykuya yollasınlar seyrettirmesinler seyrettirmesinler de böyle bilinç düzeyine sahip kaç ebeveyn var Allah aşkına. Ey senarist beni böyle dellendirmen şart mıydı? 

Valla artık sıtkım sıyrıldı arkadaş, acı acı nereye kadar haberlerde gördüğümüz bütün şiddet olaylarını bir de akşam dizi olarak izliyoruz. Dikkat ederseniz o kadar az komedi dizisi var ki var onlar da izlenmiyor zaten. Eskiden abuk gubuk eğlence programları vardı onlar da kalmadı. 

Şimdi, insanın yanaklarını sıkmaya doyamayacağı Osman'a ağlayıp güzel ama bir o kadar bahtsız Cemile'ye kederleniyor şıprıntı sarı cadı Carolin' e saydırıp bütün nefretimizi körükleyen Ali Kaptan'a lanetler okuyoruz. Millet olarak kendi acılarımızı bir dizide temize çekiyor kocalarımızın Ali Kaptan kadar kötü olmadığına Cemile kadar kadersiz olmadığımıza şükrediyoruz 

Bir nevi tatmin olayı yani:)) 

İYİ SEYİRLER 

 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..