Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '16

 
Kategori
İnançlar
 

Cemrelerin düşüşü ve baharın güzel kokusu

Cemrelerin düşüşü ve baharın güzel kokusu
 

Bahar kokusu


Cemrelerin düşüşü; hava, su ve toprak üçlemesi, baharın en derin müjdecisi... Baharın taze yağmur kokusuyla aydınlanan sabahında, güneşin toprağı kurutarak şımartması ve rüzgarın çiçekleri dans ettirmesi kadar güzel bir hisle uyanmak gibisi yoktur. Olmasa bile olurcasına kurulabilen hayaller insan yetebilmeli şu günlerde. Baharla gelen coşkular, hıdırellezin yaklaşması ve yapılan etkinlikler başka bir heyecan. Daha öncesinde de yazmıştım bloğumda, hıdırellezin en sevdiğim zamanı karınca yuvalarından kum toplama zamanıdır. 5 yıldır topşuyorum. 5 yıldır evimin bereketi eksik olmuyor. O güne de az kaldı sayılır. O küçücük canlıların çalışma azmi sanki size geçiyormuş gibi hissediyor insan. Bu doğasal gücü hissedin bence. Senede bir kere gerçekleşen bu mucize bir yılda sizde yarattığı pozitif güç yetiyor. Az kaldı Mayıs ayına ve ben şimdiden büyük bir heyecan duyuyorum. Çevremdeki herkezede bunu gösteriyorum. Baharın içinizdeki çoskuyu her zaman arttırması dileklerimle.

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..