Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

22 Nisan '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Cenazede parayla ağlayanlar derneği

Cenazede parayla ağlayanlar derneği
 

Merhabalar,
Son zamanlardaki hafif rahatsızlığımdan dolayı sabah yürüyüşlerine çıkamıyorum, sabahları erken kalktığım için, televizyon izliyorum, bu gün sabah Kanal D de yayınlanan Dobra Dobra programını izledim.

Oradaki konuklar arasında Cenazede parayla ağlayanlar derneği'nin yönetim kurulu başkanı vardı. Konuştu.

Beyefendi anlatıyor.

Varlıklı kişilerin cenazelerine para ile kiralanıp giden insanlar varmış, kalabalık teşkil ediyorlarmış, sahte ağlamakla kişi başı saat ücreti 300 YTL imiş.

Program sunucusu Müge Anlı soruyor;

'Size gelip benim babamın, ya da annemin cenazesine gelip ağlar mısınız diyenler oluyor mu?' diye

Beyefendi cevap veriyor,

'Gelmez olur mu geliyorlar tabiki, haftada ya da iki haftada bir oluyor böyle olaylar 40 kişilik grup olarak gidiyoruz, bir saat evlerinde, bir saatte mezarlıkta ağlıyor gönderdiğim arkadaşlar, günde 600 YTL kazanıyorlar' diyor.

Büyük bir zevkle anlatıyor tabi bunları.

Başkan konuşurken çok dikkat çekici bir cümle kullanıyor.

"Ölen varlıklı kişiler yıllarca para biriktirmiş ama dost ya da arkadaş biriktirmemiş, bizde onun biriktirdiklerini ölünce toptan alıyoruz, ona biriktiremediklerini parasıyla veriyoruz"diyor, ilginç bir cümle tabi ki.

İşte o zamana kadar saçma bulduğum derneğin ne işe yaradığını anlamış oldum.
Bu olayda da yine Burası Türkiye diyebildim içimden istemeden de olsa,
Beyefendi son söz olarak şöyle diyor;

"Yaşarken dostu, arkadaşı olmayan insanın, öldüğünde cenazesi böyle gülünç durumda kaldırılır.

Ne ekersen onu biçersin."

Aslında komik ve gülünç vede saçma olduklarını bilmelerine rağmen, çok ciddi bir iş yapıyorlarmış gibi bu işi aktif olarak devam edeceklerini söylüyorlar.

Cenazede parayla ağlayanlar derneği'ne genellikle işsizler başvuruyor ve sahte ağlayarak para kazanıyorlarmış.

Bu konu ilginç ve ilginç olduğu kadar duyulması çok önemli olduğundan sizlerle de paylaşmak istedim bunu.

Bu konuyu okuyup yorumlarsanız, bu konu hakkındaki düşüncelerinizi öğrenmiş olacağım.

Herkese sevgi ve saygılar derken,
Aynı zamanda mantıklı, Ahlaklı, iyi günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...