Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çenemle atardım ben!

Millet atıcılığını anlatıyor ya, inanın hasedimden çatlıyorum! Kader işte; muhabereciydim askerde!

Çenemle atardım ben ama !

“Nerede kaldı benim Maraş görüşmem ulan! İki saat oldu!”

Ya ben unutmuşum ya arkadaşlar!

“Komutanım traklar arızalı! Alamıyoruz hattı!”

“Unutmayın ha!”

“Yok komutanım!”

Nedense hemen hatlar düzelir, bağlarız! Bir de aferin alırız! Allah ömrünü uzun etsin Kenan Güven Paşa tugay komutanımızdı. Her sabah yedide uyandırırdık komutanımızı!

İnceden bir çaldırırdık telefonunu.

“Günaydın sayın komutanım!”

“Teşekkür ederim oğlum!”

Ama hep unuturduk!

Bir sabah yedi buçukta komutan telefonu kaldırdı.

“ Buyrun sayın komutanım?”

“Günaydın oğlum!”

“Emredin sayın komutanım!”

“Günaydın oğlum! “ Kapattı telefonu!

Beni aldı bir telaş! Gece nöbetçi santralcı unuttu herhalde komutanı uyandırmayı! Her an fırçayı bekliyorum.

Şoföründen geldi uyarı.

“Ahmet, bak komutan çok kızıyor size! Kurmay başkanına söyledi arabada. Santralcılara birşeyler deyin, hep ben uyandırıyorum onları dedi!"

Kurmay Başkanı, bölük komutanımı arar, o da beni çağırır, basar fırçayı! Saat yediye gelmeden santralda bitiyordum.

Komutanı uyandırıyordum.

Ne Kurmay Başkanı ne Bölük komutanım aradı.

Bir akşam komutan misafirliğe gitti bir arkadaşına. Bize de haber verir giderken.

“Ben şuraya gidiyorum ! Arayan olursa orayı bağlayın!” Der.

Bir Paşa aradı komutanımızı. Aldım telefonunu ve arayacağımı söyledim. Komutanımıza haber verdim ve arayan Paşaya bağladım.

Komutanımız görüşmesini bitirdikten sonra aradı.(gerçek bu)

“Teşekkür ederim oğlum!”

Yüz buldum ya, birkaç gündür aklımdaki konuyu açayım dedim komutanımıza!

“Sayın komutanım izin verirseniz bir konuyu arzetmek istiyorum!”

“Söyle oğlum!”

“Yeni gelen arkadaşlarımız var. Sizi uyandırmayı unutuyorlarmış. Gene aynı saatte uyandıralım sizi değil mi sayın komutanım?” (kelimesi kelimesine böyle dedim)

“Birşey mi oldu oğlum?”

Herhalde iyi bir fırça yedik zannetti!

“Hayır sayın komutanım!”

“Her zamanki gibi oğlum. Yedide! Söyle arkadaşlarına!”

Nasıl keyiflendim bir bilseniz!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..