Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Cengiz Hortoğlu neden artık yeni blog yazmıyor?

Cengiz Hortoğlu neden artık yeni blog yazmıyor?
 

Geçenlerde Milliyet.com.tr de yazıları çıkan Cengiz Hortoğlu’nun neden fazla tıklandığı ile ilgili bir blog yazmıştım.

Milliyet.com.tr yazarı olsa da yazılarının neden bu kadar hit aldığını anlamaya çalışmıştım açıkcası.

Bazı MB blog yazarı arkadaşlar, hem milliyet.com.tr de hem blog da yazmanın doğru olmadığını yazdılar.

Tabiî ki herkesin görüşü kendinedir.

Saygı duymak lazımdır.

Bugün pazar, zamanım vardı tekrar baktım en çok okunanlara. Bugün, bu hafta, bu ay en çok okunan ilk 10 blogta Cengiz Hortoğlu bloğu yoktu.

Üzüldüm doğrusu.

İhşallah onunla ilgili yazdığım blogla ilgili değildir.

Sayfasına baktım, en son yazısını 15 Mayıs 2011 de yazmış.

Ortalama okunma sayısı 9314.

Yazılarını pek beğenmesem de, bu ortalama, kimsenin erişemeyeceği bir rakam.

Neden Milliyet Blog da yazmayı bıraktı acaba?

Milliyet.com.tr’e baktım.

Orada da göremedim.

Bir anlamda veremedim.

Editörler mi böyle karar verdi, yoksa kendisini mi?

Cengiz bey, her ne kadar yazılarının neden fazla tıklandığını anlamasam da MB’e renk veriyordu.

Onun tıklanma rakamları ile MB daha güçlü idi.

MB yazarları bu konuda neler diyor?

Tartışabilir miyiz?

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..