Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
Mizah
 

Cennet Arsa Ofisi!

 

Beni de kandırdılar!

Yahu bu cennetten arsa satanlar var ya; beni de kandırdılar!

Ama şikâyetçi olmayacağım!

Nereden almışlar bilmem, mesaj geldi telefonuma!

“ Cennette bir yeriniz olmasını istemez misiniz? Arayın görüşelim!”

Ulan dedim her halde televizyonlarda bugünlerde reklamı çıkan bir gold (!) yapının telefon reklamıdır!

Merakımı da yenemedim, verilen numarayı aradım!

Yunus Emre’nin ilahisiyle telefon çalmaya başladı! Bitene kadar da açılmadı!

Yüreğimi hoplatan bir ses cevap verdi karşıdan!

“Buyruuun! Cennet Arsa Ofisi! Huriye ben!”

Ne diyeceğimi önümdeki kâğıda yazmasam kesin çuvallardım! Aklım başımdan gitmek üzereydi!

“Hanımefendi rahatsız ettim! Arsalarınız konusunda bilgi almak istiyordum!”

“Nereden arıyorsunuz?”

“Dünyadan!”

“Anlatamadım Ahmet Bey! Hangi şehirden demek istemiştim!”

(Ahmet Bey deyişi bitirecek beni!)

“Pendik! İstanbul’un ilçesi oluyor!”

“Pendik çok güzeldir! Bu güzelliğin aynı konumunda bir yer ayarlayabiliriz size arzu ederseniz!”

“Yok!” Dedim!” Ben evden biraz uzakta bir yer arzu ediyorum! Değişiklik olsun!”

“Tabi ki! Yalnız ofisimize gelip yer beğenmeniz lazım! Ne zaman müsait olursunuz?”

“Her zaman müsaidim ben! Saati siz verin geleyim!”

“Tamam! Yarın saat öğleden sonra üçte sizi görüşmeye bekliyorum! “

Sormadan edemedim!

“Yalnız; hanımefendi ben biraz gevşek imanlıyım! Sorun çıkmasın tapuda falan!”

Tatlı tatlı güldü!

“Yok yok! Biz işi ayarlarız, merak etmeyin!”

“Ben zaten ahşap evler yaparım! Güzel bir ev yaparım kendime cennette!”

“Öyle miii? Ne tesadüf; biz de sizin gibi girişimcileri arıyorduk!”

Sesi daha da güzel gelmeye başlamıştı bana! Ben buna tarihi geçmişimi anlatayım diye düşündüm!

“Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde evler yaptım! Sorması ayıp, memleket neresi sizin?”

“ Beş kuşak buralıyız! Neyse, gelince uzun uzadıya görüşürüz Ahmet Bey!”

Yarını iple çekiyordum!

(devamı var!)

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..