Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Cennet bekleyebilir

Cennet bekleyebilir
 

Pencere ardına kadar açıktı.  

İçerde sımsıcak oda  

Dışarıda yağmurun bozduğu sessizlik.  

Ağacın dalları arasından seyrediyorum seni.  

Kızıl renkli saçların  

Dökülüyordu incecik omuzlarına.  

Kahverengi gözlerin:  

Parlak, iri.  

Bakışların:  

İlk günkü kadar taze ve tehlikeli.  

Her halinle güzel kadınsın  

Seviyorum seni,  

Yanında olmak istiyorum.  

İçerde sımsıcak oda  

Dışarıda yağmurun bozduğu sessizlik.  

Kim bilir,  

Belki de olması gereken yerdeyiz.  

Cennet bekleyebilir.  

05-05-2005  

 
Toplam blog
: 42
: 475
Kayıt tarihi
: 01.12.08
 
 

1967 yılında İstanbul’da dünyaya geldim.Okudum... Büyüdüm... Evlendim... İki çocuğum var. Ve 44 yaşı..