Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '18

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

Cennet Köşeler

HİÇ ÖYLE, Çin'de, HİNDİSTAN'DA, Amerika, İZLANDA'DA gözüm yok, uzaklar cazip gelmiyor nedense.

Avrupa bana kafi... Aslında, GEZMEYİ  seviyorum. SEYAHAT etmeyi değil.
Bence, bu iki kelimeyi iyice kafaya sokmak gerek.

Zaten yıllardır, pek uzaklara gidemiyoruz bazı nedenlerden dolayı.
Bu yıl da döviz patladı, ver elini, yine, CENNET TÜRKİYE...

Arkadaşlarıma, İZMİR'E GİTMEK  İSTEDİĞİMİ söyler, söylemez hemen gel diyenlere, kulak verdim ve uçtuk.

Biletler zamlı tabii ki, halbuki, mesafe, bazı şehirlerle eşit, hatta daha az zaman alıyor.

Okul arkadaşım, öğretmen evinde kalmamıza izin vermedi, MAVİ ŞEHİR'DE bizi misafir etti.
Dört, dörtlük bir ev sahipliği ve okuldan kalan samimiyetimiz, bir o kadar daha pekişti.

Her şey çok güzeldi, günlük turlara katıldık, taa uzaklara gittik. Uşak kanyonu, KAZ dağları, ŞEYTAN adası, FOÇA VE DE izmire yakın her yer. Ne yazık ki RESİMLERİMİZİ, bilgisayara yükleyemedim...

Oh, tramvay , otobüs, trolyobüs, vapur bedava, göster kimliğini geç. BAZI YERLERDE; O DA NE? diyenlere;
K.K.T.C. KİMLİĞİ DİYORDUM...

HER şey çok güzeldi de, turlarda, yabancı turistlerin olmayışı, acı bir gerçekti.
Keşke turistlerin dörtte üçü yabancı olsa idi...
Tüm tur operatörleri;  'iyi ki, yerli turistler bizi besliyorlar, yoksa ne yaparız' diyorlardı.

Tabii bu İZMİR'E ne ilk gidişimiz , ne de son değil inşallah, çünkü hem turlar, hem de insanları çok sıcak...

MilliyeT Blog'dan, TÜLAY EKER arkadaşım ise  EN'LER ARASINDA... SEVGİ DOLU yaklaşımı, gezmelerimiz, ve tekrar buluşmamız ümidiyle,

KIBRIS'TAN,KUCAK DOLUSU,SEVGİ VE SELAMLAR.

( iLERİDE RESİMLERİ BELKİ BAŞARIP KOYARIM)

 

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..