Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Cennet'teki helal'ler...

Cennet'teki helal'ler...
 

Cübbeli Ahmet Hoca...


Müslüman doğan herkes "helal" yaşar. Bizde müslümanız değil mi? Öyleyse herşeyi en halalinden yaşamalıyız...

Helal domates, helal biber, helal hıyar, helal patlıcan gibi mesela.

Herşeyimiz en helalinden. Haa birde helal su, helal salam sosis, helal döner filan var.

Bunların hepsi "helal" miş. Yani şimdilerde öyle olmuş.

Oysa ben şimdiye kadar "domattiiss" diye seslenen birine; "tart ordan iki kilo" diye ünnedim. Sattıkların helal mi? Diye sormadan. Ne bileyim cahillik işte. Hem bu güne kadar yaptığım yanlışlar bununla kalsa iyi. Allah beni affedip islah etmeyecek. Etse bile ben akıllanmayacağım. Nerde bende o akıl? Ah.. Olsa idi bende ol akıl. Alırmıydım çocuklara Barbie bebek?

Neyse olan oldu. Hata bende günah bende, suç bende...

Bir "Cübbeli" geldi hayata. Şükürler olsun. Zihnim bir nebze olsun açıldı. Verdiği fetva'ların bir kısmını anlamakta zorluk çeksem de, büyük bir kısmını ezber bile ettim.

Bu, Cübbeli Ahmet Mahmut Hoca; Nakşibendi Tarikatı'nın İsmail Hoca Kolu' nun en önde gidenlerinden biri imiş meğer. Cübbeli Ahmet Mahmut Ünlü Hoca'nın bir kaç röportajını okudum ve Tv. kanallarında kendilerini gözleyip izleme, sözlerini dinleme mazhar'ına erdim.

Ai'nen şöyle buyurdular...

Cübbeli Ahmet Mahmut Ünlü Hoca; "Damacanayla seks, küçük günahtır. Ama haiyvan ile olursa büyük günah olur" (Damacana'nın canı yok diye mi ki?)

Cübbeli Ahmet Mahmut Hoca; "Cennet'e giden kadın, istediği kadar 'cim'a' edebilir. Yalnız çok adamla evlendiyse son kocaya verilir" Dedi. (Kadın son kocasını istemezse ne olacak?)

Cübbeli Ahmet Hoca; "Karılarınız tarlalarınızdır. Dilediğiniz kadar ekin ekebilirsiniz" Diyor. (İyi de yüzlerce, binlerce çiftçimiz 'açız' dediğinde niye anasını da alıp gitmek zorunda?)

Cübbeli Hoca; "Barbie bebek, bebek falan değil. Karının minyatürü. Biz bundan tahrik oluyoruz demedik. Bu bebeğin bikinili olanından bahsediyoruz. Bunun daha kapalısı İran'da yapılıyor. İsterseniz getiririm." Dedi... (İşte kafamın basmadıklarından biri de bu. İran'dan Helal Bebek (tesettürlü) getirebilirim diyor ya. Bu adam bebek tüccarı mı ya da...)

Cübbeli; "Cennet'e yalnız giden kadınlara da, 'Gılman' verileceğini bu gılman'ların orada hazır beklediklerini, kadın kısmına 'hizmet' le görevli olduklarını bildirdi. Gılman'ların 'Kılsız tüysüz' varlıklar olduğundan söz etti ve lafı döndürüp dolaştırıp bazı kadınların 'şehitlerle' birlikte olacaklarını" anlattı... (Bütün bunlara eyvallah diyen kaç kadın olur ki bu dünyada? Belki de en ilk'lerini arayacak kadınlar(!) ya da en sevdiklerini olamaz mı?)

Benim bildiğim tek şey var. Gılman ya da gılmayan istemediğim...!

Bütün bunlar helal miii?

Resim internet kaynaklıdır.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..