Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Cennet ve Cehennem!

Cennet ve Cehennem!
 

Cumartesi sabahıydı… Bir saldırıya uğradım ki aklınız durur… Tan yeri ağarıyordu çok hafiften… Şafak vakti denmez buna… Ufukta azıcık beyazlık işte… Bir cayırtı, nasıl anlatayım bilmem?

Ağustos böcekleri mi desem, cırcır böceklerimi desem işte onların saldırısına uğradım… Binlercesi aynı anda başladı bağırmaya… Bir cayırtı koptu ki, sesin basıncı ile cam sanki titredi… Bu sesle yataktan fırladım ‘’ ne oluyoruz?’’ diye…

Bu böcekler cır cır ötmüyor… Nasıl ses çıkardıklarını anlatmak için tam iki gündür düşünüyorum…  Dilinizi damağınıza yapıştırın ve çok hızlı şekilde ‘’rrrrrrrrrrr’’ deyin… İşte öyle bir şey bu ses… Ancak bu binlercesinin çıkardığı bir ses değil… Ve hepsi aynı anda aynı sesi çıkarmıyor… Zaman zaman büyük harfle ‘’RRRRRRRR’’ oluyor ve yavaşlıyor… Hepsi aynı sesi çıkarmıyor üstelik…Her birisi ayrı sesler çıkarıyorlar… Binlercesi olağanüstü bir senfoni orkestrası kurmuşlar bence...

Kaldığım yer denize en fazla elli metre… Denizle aramda kalan yer küçük bir koru… Çam ağaçları asırlık… İşte bu koruyu mesken tutmuşlar Ağustos böcekleri… Hiçbir yere gitmiyorlar… Tek bir tanesini uçarken görmedim… Gezerken de görmedim… Demek ki doyuyorlar burada…

Bedenlerini ve ruhlarını doyuruyorlar bu koruda… Koca bir ülke kurmuşlar… Düşmanları var mı bilmiyorum? Elbet vardır her cennetin düşmanları… Ancak onlar gördüğüm kadarıyla her geçen gün daha büyüyorlar ve daha mutlular…

 Bedenleri ruhları ile uyumlu… Bedenlerinin her noktasını kullanıyorlar mutlulukları için… Ruhları toplumlarıyla uyumlu…  Mutlulukları gökleri sarmış durumda…

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Binlerce insan bedenlerinin ve ruhlarının kutsal bekçileri olmuş… Onlara demişler ki; bedenin ve ruhun senin en kutsal hazinendir… Bu kutsalı herkesten ve kendinde koru… Bu hazineyi kullanmak için binlerce şart var… İşte binlerce şartı yerine getirmek için çalış çabala ve başar…. Bunu başaramazsan hazinen sana haram… İşte binlerce kadın erkek bu kutsal hazinelerini koruyorlar… Cehennemlerini yaratmışlar… Ahhhları,  vahları gökleri sarmış durumda….

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..