Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cennet Yolunu Arıyorum

Cennet yolunu arıyorum
Aradım
Aradım
Bulamadım bir türlü
Düşündüm bir güzel

Tanrı geldi aklıma
Tanrıya sorayım dedim o zaman
Sordum Tanrımıza
Cennet yolu nerede dedim

Okşadı suratımı ilk önce
Dedi
Yavrucuğum zor değil o yolu bulmak

Nasıl dedim bunun üzerine
Dedi
Tanrı yolu nedir bilir misin sen
Bilirim dedim

Dedi
Nedir söyle bakayım
Dedim
Kutsal kitapları
Güzel güzel okumak

Sonra doğru şekilde anlamak
Ve anlamlandırmak onları
Bunun yolu da Tanrım
Kutsal kitabı kendi dilinden okumak

Bilinir ki
İnsan en güzel kendi diliyle okuduğunu anlar
Doğru dedi Tanrım
Bu aslında benim öğüdümdür insana

Dedi
Anlat bakalım o zaman
Nedir Tanrı yolu işaretleri
Dedim
Öncelikle
Doğru sözlülüktür
Yalanı unutup her hâlükârda
Doğru sözlü olmaktır
İkinci olarak
Yüzümüzün
Daima hayra ve barışa dönük olmasıdır
Üçüncü olarak
Daima ama daima barış yaratmaktır
Dördüncü olarak da
Asla ama asla
Barışı bozmamak bozdurmamaktır

Yüzüme baktı Tanrım
Aldı beni kucağına
Sevdi okşadı yanaklarımdan
Dedi
Aferin evladım
Aferin evladım
Aferin evladım

İnsanlar
Cennet yolunu aramak zorundalar kesinlikle
Cennet gerçek mutluluk yuvasıdır
Cennette yaşanır gerçek mutluluk sadece
Bundan emin olmalı tüm insanlık

İşte onun için insanlık
Cennet yolu arayan olmalı mutlaka ve mutlaka
Sürekli mutluluk oradadır sadece ve sadece

İnsan Tanrı yolunu ararken
Her basamakta duracak
Basamakta aslolanı tadacak benimseyecek
Sonra öteki basamağa geçecek
Orada da duracak aslolanı tadacak benimseyecek
Böyle böyle   
Bütün basamaklarda aslolanı tadıp benimseyecek

Ve sonuçta
Bir Allah dostu olup çıkacak
Ömrü yitip çıkınca yolculuğa
Yolun her bölümü tanıdık bildik gelecek ona
Hiç şaşırmadan varacak mekânı Cennete

Tadacak mutluluğu doya doya
Mutluluktan geçecek mutluluk olacak baştan sona

Gelin canlarım gelin
Tanrı yoluna çıkalım bulalım
Cennete yol alalım
Bu bir Tanı öğüdüdür canlarım
Sen ben o herkes ama herkese öğüt olsun bu
Tanrı öğüdü

Yüzünüz güleç olsun yaptığınız iş mutluluk versin size
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..