Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Cennete bir-iki...

Cennete bir-iki...
 

''Haydi Cennete bir-iki... Son bir kaç kişilik yerimiz kaldı... Abilerim, Ablalarım... Kombine aldıysanız sorun yok ama, eğer bulamazsanız biz size yer ayırırız...''

Evet sevgili dostlar; ilanı okudunuz... böyle bir fırsat kaçmaz, ben kombine aldığım için olayı kurtardım ama, alamayanlar için zeyrek zekalı iki Girişimci..!!! bunu becermişler... Hemde, lafı dolandıra dolandıra.! değil... bizzat insanları dolandırarak...

''Çorum'da; Kayseri'den gelerek, kendilerini Hızır ve İlyas Peygamber olarak tanıtıp, cennetten yer ayarladıklarını ileri süren 2 kişi, 5 kişiden 20 bin lira değerinde ziynet eşyası ve nakit para alarak kayıplara karıştı. Çorum polisinin takibi sonucu Hakan Özkan yakalanıp tutuklanırken, diğer zanlı Orhan Çelik kayıplara karıştı...''

''Sahte peygamberleri bir daha göremeyen ve paralarını kaptıran vatandaşlar dolandırıldıklarını anlayıp polise başvurdu. Mağdur vatandaşların polise verdiği benzer ifadelerinde, "Kendilerini peygamber olarak tanıttılar. Birisi 'Ben Hızırım bana verdiğiniz para iki katına çıkar' dedi. Daha sonra bizden 10 kuruş istedi. Bunu bir tencerenin içine koyarak toprağa gömdürdü. Daha sonra da cennetten yer ayarlıyoruz. Bize paralarınızı verin daha da çoğalsın diyerek paralarımızı aldılar. Ancak daha sonra dolandırıldığımızı anladık" dedi... (Milliyet-Son dakika)

İşte Sevgili dostlar; Cennet'ten, böyle yer ayırtıyormuş yurdum insanları...!! Erken rezervasyon yapanlar yırttılar mı bilinmez ama, paraları toplayıp Çorum'da yırttıklarını zanneden iki zeyrek zekalıya, parasını kaptırdığını anlaması için;

- Yahu Hıdır emmi, şu bizim Hızır ve İlyas Peygamberler iki gündür görünmüyorlar..? başlarına bir şey gelmiş olmasın..? diyerek, durumlarından şüphe bile duymuşlardır...

Ama, zeyrek zekalı bu sahtekarlardan, hiç şüphelenmeden parayı, pulu, bileziği, gerdanlığı ve bilumum ziynet eşyalarını teslim edivermişler... Neden etmesinler ki ? Adamların ikiside Peygamber..! (Tövbe Estağfurullah...) Adamların yüzlerinden 'NUR' akıyordu belkide..!? Ben de olsam, Nur yüzlü herkese inanırım ( mıyım acaba..? )... Belkide ellerinde 'FENER' falan vardı ve o yüzden, yüzlerinden 'NUR' damlıyor gibi görünüyor olabilirdi..?
(Allahım, sen akıl ihsan eyle ya rabbim..!)

Sevgili dostlar; ben kendi adıma, bu çağda, bunlara rağbet gösteren vatandaşlarımızın olmasından, büyük üzüntü duyuyorum... İnsanların duygu dünyaları, manevi duyguları bu kadar kolay nasıl sömürülebiliyor..? anlayamıyorum... Her daim dilimizden düşürmediğimiz bir söz oluştu...''Eğitim şart...'' Evet Eğitim şart ama, bunlar Eğitimle verilse bile, yine de insanoğlunun basiretli davranmasını engelleyen bir şeyler çıkıyor ve böyle dolandırıcılara da gün doğuyor... Son söz olarak;

''Allahım; bize değiştiremeyeceğimiz şeylere katlanmak için sabır, değiştirebileceğimiz şeyleri değiştirmek için cesaret, bu ikisini birbirinden ayırt etmek için de Akıl ver...'' (R.Niebuhr)

Herkese sonsuz saygılarımla sevgili dostlar...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..