Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Cennete

Cennete
 

Ansızın karşıma çıkarsın diye
Ne güzele baktım, ne gönül verdim
Sen benim mevsimim baharsın diye
Ne bir yaprak açtım, ne bir gül verdim..

Bütün ayrılanlar tek tek kavuştu
Çocuklar büyüdü, yuvadan uçtu
Yaşamak haramdı, hayat bir suçtu
Sensiz yaşamayı öğrenemedim..

Ne kapımı çalan ne soranım var
Kendi aleminde artık çocuklar
Dört yanım sessizlik, dört yanım duvar
İçime bir türlü sindiremedim..

Kaderin gölgesi düşünce suya
Bekler bütün dertler, yatmış pusuya
Koyverip kendimi derin uykuya
Günahtır diyerek, öldüremedim..

Bu dönülmez yere gittin gideli
Değmedi elime kimsenin eli
Gönlümün sultanı, dünya güzeli
Dualarım gitti, ben gidemedim..

Ne kaldı şurada geçiyor yıllar
Duvardaki resmin içimi dağlar
Ben ona bakarım, o bana bakar
Bir türlü duvardan indiremedim..

Ali SÖNMEZ
http://amca33.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..